logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

42. Edycja Standout. Arena Design, Meble Polska, Home Decor

   28.03.2017, przeczytano 2001 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowa prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek. Jest wiele sposobów budowania tej komunikacji. Jednym z nich są prezentacje firmy/produktu na największych imprezach wystawienniczych. 17 marca br. zakończyły się w Poznaniu targi arena DESIGN 2017, Meble Polska 2017 i Home Decor 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/42.-edycja-standout.-arena-design%2C-meble-polska%2C-home-decor,31965,artykul.html

Prezentacja marki i produktu na imprezie wystawienniczej zależy w dużej mierze od inicjatywy wystawcy. Sukces biznesowy zaś od tego jak zaprezentuje się wśród największych graczy. Nowi potencjalni partnerzy biznesowi wśród setek ofert muszą być ‘czymś’ przyciągnięci na Państwa stoisko.

Exspace wraz z platformą StandOUT. wskazują Państwu istotę wagi jaką jest dobrze zaprojektowane stoisko targowe. Są jedynymi miejscami gdzie poza uczestnictwem w targach możecie Państwo jeszcze szerzej prezentować się ze swoimi osiągnięciami, marką i produktami.

StandOUT. - konkurs na stoiska które poprawiają standardy w branży wystawienniczej - realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. StandOUT. odbywa się wirtualnie, co sprawia że grono odwiedzających i głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danych targów. W poprzednich 40 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 98000 głosów.

Do finału 42 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace zaprosili 47 firm uczestniczących w targach arena DESIGN 2017 Meble Polska 2017 Home Decor 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. arena DESIGN 2017 Meble Polska 2017 Home Decor 2017  zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (22.03-5.04.17r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 6 kwietnia br.

Przeżyjmy to jeszcze raz! Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska - jeszcze długo po targach - możemy uzyskać cenne informacje na temat trendów wystawienniczych i ofert firm – uczestników  StandOUT. Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii:


Koszt udziału firmy w 42. Edycji StandOUT wynosi 200,00 netto. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764