logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

42. Edycja Standout. Arena Design, Meble Polska, Home Decor

   28.03.2017, przeczytano 1998 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowa prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek. Jest wiele sposobów budowania tej komunikacji. Jednym z nich są prezentacje firmy/produktu na największych imprezach wystawienniczych. 17 marca br. zakończyły się w Poznaniu targi arena DESIGN 2017, Meble Polska 2017 i Home Decor 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/42.-edycja-standout.-arena-design%2C-meble-polska%2C-home-decor,31965,artykul.html

Prezentacja marki i produktu na imprezie wystawienniczej zależy w dużej mierze od inicjatywy wystawcy. Sukces biznesowy zaś od tego jak zaprezentuje się wśród największych graczy. Nowi potencjalni partnerzy biznesowi wśród setek ofert muszą być ‘czymś’ przyciągnięci na Państwa stoisko.

Exspace wraz z platformą StandOUT. wskazują Państwu istotę wagi jaką jest dobrze zaprojektowane stoisko targowe. Są jedynymi miejscami gdzie poza uczestnictwem w targach możecie Państwo jeszcze szerzej prezentować się ze swoimi osiągnięciami, marką i produktami.

StandOUT. - konkurs na stoiska które poprawiają standardy w branży wystawienniczej - realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. StandOUT. odbywa się wirtualnie, co sprawia że grono odwiedzających i głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danych targów. W poprzednich 40 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 98000 głosów.

Do finału 42 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace zaprosili 47 firm uczestniczących w targach arena DESIGN 2017 Meble Polska 2017 Home Decor 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. arena DESIGN 2017 Meble Polska 2017 Home Decor 2017  zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (22.03-5.04.17r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 6 kwietnia br.

Przeżyjmy to jeszcze raz! Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska - jeszcze długo po targach - możemy uzyskać cenne informacje na temat trendów wystawienniczych i ofert firm – uczestników  StandOUT. Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii:


Koszt udziału firmy w 42. Edycji StandOUT wynosi 200,00 netto. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764