logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

43-calowy monitor Philips taniej w Komputronik.pl

  PR 25.05.2016, przeczytano 1050 razy

Na rynku dostępny jest od niedawna 43-calowy monitor Philips BDM4350UC, który technologicznie został dostosowany do użytku profesjonalnego. Do 5 czerwca klienci Komputronik.pl będą mogli skorzystać z oferty promocyjnej. Z kodem rabatowym „aleToWielkie” cena monitora wyniesie 2949 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/43-calowy-monitor-philips-taniej-w-komputronik.pl-,28687,artykul.html

Regularna cena monitora w Komputronik.pl to 3099zł. Dodatkowo, korzystając z promocji, do 5 czerwca Klienci mogą nabyć sprzęt o 150 zł taniej. Wystarczy wpisać przy zamówieniu kod „aleToWielkie”.

Monitor BDM4350UC to najnowsza propozycja od firmy Philips z matrycą IPS. Pozwala na oglądanie obrazu w rozdzielczości 3840 x 2160 pikseli. Oprócz tego, urządzenie wyposażono w technologię Flicker-Free (brak migotania podświetlonego obrazu) oraz szereg przydatnych złączy.

Aby zapewnić najwyższy poziom jakości obrazu, Philips wyposażył monitor w energooszczędne podświetlenie W-LED oraz 100-procentowe pokrycie palety barw sRGB. Nie bez znaczenia jest również 10-bitowy kolor, czy statyczny współczynnik kontrastu, wynoszący 1200:1.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, system operacyjny zawiera tryby PbP (Picture-by-Picture) oraz PiP (Picture-in-Picture), dostosowane do wyświetlania na ekranie kilku obrazów jednocześnie.

Wszystko to osadzone jest w cienkiej ramie, która subtelnie nadaje tło, nie odciągając uwagi od obrazu. Nad bezpieczeństwem sprzętu czuwa producencki, 3-letni system gwarancyjny door-to-door.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764