logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

45 kin sieci Multikino na filmowej mapie Polski

  PR 28.10.2022, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka

28 października zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. W dziesięciu miastach w Polsce – Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu – pojawiły się kina bardzo dobrze znanej sieci oferując widzom bilety na seanse w najkorzystniejszej cenie, gwarantując jednocześnie oglądanie filmów w komforcie i najlepszej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/45-kin-sieci-multikino-na-filmowej-mapie-polski,397775,artykul.html

24 maja 2019 roku Multikino S.A., należące do Grupy Vue International nabyło sieć kin Cinema3D rozszerzając tym samym działalność na terenie Polski. W kwietniu br. Cinema3D Atrium Reduta w warszawie zmieniło się na Multikino, a 30 września br. rozpoczął się kolejny etap rebrandingu, który zakończył się 28 października br. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach, wnętrzach centrów handlowych i w kinach w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu pojawiło się nowe logo. W związku z zakończonym rebrandingiem teraz klienci mogą kupować bilety na seanse przez stronę www.multikino.pl oraz bezpłatną aplikację mobilną Multikina.

- Obecnie w Polsce pod szyldem Multikino działa już 45 kin w 37 miastach z łączną liczbą 323 ekranów. Proces rebrandingu multipleksów Cinema3D, to naturalny krok w rozwoju naszej firmy mający na celu pełną integrację z Multikinem. Liczymy na to, że nasze multipleksy będą chętnie odwiedzane przez widzów dzięki bardzo korzystnej cenie biletów na seanse filmowe. – mówi Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Nowe kina sieci Multikino w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu oferują klientom atrakcyjne ceny biletów, które obowiązują przez cały tydzień i są uzależnione od umiejscowienia fotela w sali kinowej. Od poniedziałku do niedzieli bilety mają tę samą, stałą cenę – online można je nabyć od 15,90 zł.  

Od 28 do 30 października wszyscy klienci Multikina mogą wziąć udział w weekendzie z Coca Cola. Osoby, które podczas wizyty w kinie kupują duży zestaw z Coca Colą otrzymają voucher, który od 1 do 30 listopada br. będzie można wymienić na bilet na dowolny film z repertuaru 45 kin sieci Multikino w Polsce.

Na widzów w kinie czekają zarówno największe premiery światowe, jak i rodzime hity z udziałem uwielbianych polskich aktorów. Obecnie w repertuarze jest między innymi „Johnny” z Dawidem Ogrodnikiem w roli ks. Kaczkowskiego, film dokumentalny „Ania” o Annie Przybylskiej, nowa produkcja przygodowa „Black Adam” z Dwaynem Johnsonem w roli głównej oraz komedia Andrzeja Saramonowicza „Bejbis” z Martą Żmudą Trzebiatowską i Grzegorzem Małeckim w roli rodziców, którym poukładane życie przewraca się do góry nogami wraz z pojawieniem się świecie drugiego dziecka. 28 października kina opanują horrory. Na wielkim ekranie zrobi się bardzo mrocznie, a to wszystko za sprawą dwóch premier: „Halloween Ends” i „Egzorcyzmów siostry Ann”. Natomiast już 4 listopada na wielki ekran powrócą uwielbiani od lat bohaterowie w komedii „Listy do M. 5”, a 11 listopada premierę ma najnowsza produkcja Marvela „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu”. W drugiej połowie listopada widzowie będą mogli wybrać się do kina na komedię obyczajową „Chrzciny”, która przeniesie uczestników seansu do grudnia 1981 roku. W filmie występują między innymi: Katarzyna Figura, Maciej Musiałowski, Tomasz Schuchardt, Michał Żurawski i Tomasz Włosok. Premierę będzie miała również komedia „Nie cudzołóż i nie kradnij” z Julią Wieniawą, Mateuszem Banasiukiem, Cezarym Pazurą i Aleksandrą Popławską w głównych rolach oraz polski film „Gorzko, gorzko”, a 16 grudnia premierę ma najbardziej wyczekiwany film tego roku „Avatar: Istota wody” w reżyserii Jamesa Camerona.

Źródło: Multikino

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu
W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET....
Grupa Polsat Plus patronem medialnym Mastercard OFF CAMERA 2025
To już trzeci raz, gdy Grupa Polsat Plus występuje w roli patrona medialnego Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Między 25 kwietnia a 4 maja Kraków ponownie stanie się filmową stolicą Europy, a Grupa Polsat Plus znajdzie się w samym sercu tego wydarzenia. 
Cennik reklam na UEFA Women’s EURO 2025
Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Kobiet UEFA Women’s EURO 2025. Będzie to pierwszy turniej kobiecej piłki nożnej w całości dostępny w telewizji za darmo. Pierwszy raz w historii mecze z udziałem polskiej reprezentacji kobiet zostaną wyemitowane na antenie głównej Telewizji...
TVP ogłasza beneficjentów  32. akcji „Reklama Dzieciom”
Prawie osiemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2 229 000 złotych. Był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców.
Wasiak kontra Chalidow – kampania promocyjna CANAL+
Zarówno fanom MMA, jak i miłośnikom serialu TheOffice PL ciężko byłoby sobie wyobrazić starcie zawodowego, legendarnego fightera KSW z fikcyjną postacią jednego z seriali.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764