logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4F chce wspierać kolejne dyscypliny sportu

  PR 31.08.2016, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Dla producenta odzieży sportowej wspieranie sportu jest pierwszym wyborem - podkreślają przedstawiciele marki 4F, która ubrała polskich olimpijczyków i sponsoruje Polski Związek Lekkiej Atletyki. Lekkoatleci, którzy wywalczyli medale w Rio otrzymali od marki specjalne nagrody - w zależności od zdobytego krążka 100 tys., 50 tys. i 25 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4f-chce-wspierac-kolejne-dyscypliny-sportu,29763,artykul.html

Żeby sportowiec osiągał super wyniki, potrzebne jest zabezpieczenie finansowe, bo wtedy ma spokojną głowę - mówi Piotr Małachowski, zdobywca srebrnego medalu w rzucie dyskiem.

Marka 4F współpracuje z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki od prawie czterech lat. W tym czasie sportowcy zdobyli ponad 10 medali mistrzostw świata i 24 medale mistrzostw Europy. Do tego doszły medale olimpijskie - złoty Anity Włodarczyk w rzucie młotem, srebrny Piotra Małachowskiego, brązowy młociarza Wojciecha Nowickiego. To do nich trafią dodatkowe nagrody od marki 4F.

To dla nas jest super prezent, bardzo przyjemny zastrzyk finansowy. Mam nadzieję, że to pójdzie w inwestycje w przygotowania do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku, bo już kilka sezonów za mną i muszę bardziej zacząć dbać o swoje zdrowie. I na pewno te pieniądze się nie zmarnują
- zapewnia Piotr Małachowski.

Jesteśmy polską firmą, więc wspieranie polskiego sportu jest naszą misją i jednym z powodów istnienia. To naturalne, że skoro przygotowujemy i produkujemy odzież sportową, jesteśmy zaangażowani we wspieranie sportowców - zapewnia Igor Klaja, prezes OTCF, właściciela marki 4F.

Spółka zapowiada, że zamierza w dalszym ciągu rozwijać współpracę ze sportowcami.

Z każdym rokiem nasz udział we wspieraniu polskiego sportu jest większy. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Do tej pory wspieraliśmy m.in. związek lekkoatletyczny, kajakowy, narciarski, biathlonowy, a kolejne są w gronie naszego zainteresowania. Szczególnie związki reprezentujące sporty drużynowe
- zapowiada Klaja. - Jeszcze za wcześnie, żeby zdradzać szczegóły, ale prowadzimy rozmowy.

Podczas Rio w strojach 4F lekkoatleci występowali podczas startów, natomiast wszyscy Olimpijczycy mieli je na sobie podczas uroczystości otwarcia Igrzysk, otrzymali także komplety odzieży treningowej i do chodzenia na co dzień.

Te stroje bardzo się podobały. W opinii wielu dzienników, mi.in. amerykańskich czy kanadyjskich, nasi reprezentanci wyglądali bardzo dobrze. Więc dwa lata pracy, które zespół 4F włożył w przygotowania, to były dobrze spędzone lata
- podkreśla prezes OTCF.

4F ubrała w tym roku także reprezentacje Łotwy i Serbii. Łącznie w strojach marki wystąpiło w Rio 381 sportowców, 240 z Polski, 107 z Serbii i 34 z Łotwy, a także 340 osób z teamów olimpijskich. W jej strojach wystąpią także polscy Paraolimpijczycy, który za kilka dni rozpoczną zmagania w Rio.

Źródło: Cantrum Prasowe PAP

www.centrumprasowe.pap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764