logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4F z nową jesienną kampanią Wierni Sobie

  PR 13.08.2019, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Zachęcamy klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4f-z-nowa-jesienna-kampania-wierni-sobie,383582,artykul.html

WIERNI SOBIE. MARTYNA KOTWIŁA

Ambasadorka 4F, sprinterka, która każdego dnia ciężko pracuje na sukcesy, które osiąga. Mistrzyni Polski Juniorek, rekordzistka w biegu na 200 metrów – pokonała tę trasę w czasie 22,99 sekundy, pobijając tym samym wcześniejszy rekord Ireny Szewińskiej. Martyna udowadnia, że chcieć to móc.

W kampanii 4F wierni sobie Martyna opowiada swoją historię, historię o poświęceniu i oddaniu, które doprowadziło ją na sportowy szczyt. To historia o ciężkiej pracy, wyrzeczeniach, a także radości i dumie, która po każdym zwycięstwie uskrzydla nie tylko zawodniczkę, ale także tysiące kibiców. Martyna Kotwiła pozostaje wierna sobie i ścieżce, którą obrała, a 4F towarzyszy jej w tej drodze, niezależnie od trudności.

WIERNI SOBIE.KLUB BOKSERSKI 06 KLEOFAS

W 1906 roku przy katowickiej kopalni węgla Kleofas powstał klub bokserski o tej samej nazwie. W 2004 roku likwidacja kopalni postawiła przyszłość klubu pod znakiem zapytania. Historia klubu bokserskiego w kampanii 4F pokazuje jak wiele znaczy wytrwałość i wola walki wychowanka i prezesa klubu – Damiana Kuźmy, by 06 Kleofas przetrwał.

ilustracjastrzałka

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764