logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4F z nową jesienną kampanią Wierni Sobie

  PR 13.08.2019, przeczytano 118 razy
ilustracjastrzałka

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Zachęcamy klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4f-z-nowa-jesienna-kampania-wierni-sobie,383582,artykul.html

WIERNI SOBIE. MARTYNA KOTWIŁA

Ambasadorka 4F, sprinterka, która każdego dnia ciężko pracuje na sukcesy, które osiąga. Mistrzyni Polski Juniorek, rekordzistka w biegu na 200 metrów – pokonała tę trasę w czasie 22,99 sekundy, pobijając tym samym wcześniejszy rekord Ireny Szewińskiej. Martyna udowadnia, że chcieć to móc.

W kampanii 4F wierni sobie Martyna opowiada swoją historię, historię o poświęceniu i oddaniu, które doprowadziło ją na sportowy szczyt. To historia o ciężkiej pracy, wyrzeczeniach, a także radości i dumie, która po każdym zwycięstwie uskrzydla nie tylko zawodniczkę, ale także tysiące kibiców. Martyna Kotwiła pozostaje wierna sobie i ścieżce, którą obrała, a 4F towarzyszy jej w tej drodze, niezależnie od trudności.

WIERNI SOBIE.KLUB BOKSERSKI 06 KLEOFAS

W 1906 roku przy katowickiej kopalni węgla Kleofas powstał klub bokserski o tej samej nazwie. W 2004 roku likwidacja kopalni postawiła przyszłość klubu pod znakiem zapytania. Historia klubu bokserskiego w kampanii 4F pokazuje jak wiele znaczy wytrwałość i wola walki wychowanka i prezesa klubu – Damiana Kuźmy, by 06 Kleofas przetrwał.

ilustracjastrzałka

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764