logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4F z nową jesienną kampanią Wierni Sobie

  PR 13.08.2019, przeczytano 155 razy
ilustracjastrzałka

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Zachęcamy klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4f-z-nowa-jesienna-kampania-wierni-sobie,383582,artykul.html

WIERNI SOBIE. MARTYNA KOTWIŁA

Ambasadorka 4F, sprinterka, która każdego dnia ciężko pracuje na sukcesy, które osiąga. Mistrzyni Polski Juniorek, rekordzistka w biegu na 200 metrów – pokonała tę trasę w czasie 22,99 sekundy, pobijając tym samym wcześniejszy rekord Ireny Szewińskiej. Martyna udowadnia, że chcieć to móc.

W kampanii 4F wierni sobie Martyna opowiada swoją historię, historię o poświęceniu i oddaniu, które doprowadziło ją na sportowy szczyt. To historia o ciężkiej pracy, wyrzeczeniach, a także radości i dumie, która po każdym zwycięstwie uskrzydla nie tylko zawodniczkę, ale także tysiące kibiców. Martyna Kotwiła pozostaje wierna sobie i ścieżce, którą obrała, a 4F towarzyszy jej w tej drodze, niezależnie od trudności.

WIERNI SOBIE.KLUB BOKSERSKI 06 KLEOFAS

W 1906 roku przy katowickiej kopalni węgla Kleofas powstał klub bokserski o tej samej nazwie. W 2004 roku likwidacja kopalni postawiła przyszłość klubu pod znakiem zapytania. Historia klubu bokserskiego w kampanii 4F pokazuje jak wiele znaczy wytrwałość i wola walki wychowanka i prezesa klubu – Damiana Kuźmy, by 06 Kleofas przetrwał.

ilustracjastrzałka

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna promocja marki Sanytol
Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Znamy już polskie ceny nowych urządzeń Microsoft Surface
Najnowsze urządzenia Microsoft można już zamawiać w przedsprzedaży
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING
Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.
Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej
Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764