logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame porusza Polskę razem z Nestlé

  PR 17.05.2017, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, za której koncept kreatywny i kompleksową realizację odpowiedzialna jest Agencja 4Frame. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-porusza-polske-razem-z-nestl%C3%A9,32500,artykul.html

Nie trzeba być wyczynowym sportowcem, by żyć zdrowo i aktywnie. Z tego przekonania i chęci zaktywizowania Polaków zrodził się pomysł na akcję „Nestlé Porusza Polskę”. Autorem strategii i konceptu kreatywnego jest Agencja 4Frame, która odpowiada za całość działań tegorocznej kampanii realizowanej dla Nestlé.

W ramach kampanii 4Frame realizuje dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz  „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.

- W tym roku już po raz drugi wspólnie z Agencją 4Frame realizujemy akcję „Nestlé Porusza Polskę”, która doskonale odzwierciedla wartości Nestlé takie jak wspieranie zdrowego i pogodnego stylu życia. Pomysł, zaproponowany przez Agencję na okoliczność zeszłorocznych obchodów 150-lecie istnienia Nestlé na świecie, spotkał się z wielkim zainteresowaniem Polaków i umożliwił nam rozszerzenie działań, w które wpisana jest troska o podnoszenie jakości życia konsumentów. Podczas drugiej edycji chcemy dotrzeć z akcją jeszcze szerzej, zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu i zaktywizować nowe lokalne społeczności. Postawienie z końcem akcji kolejnych 16 plenerowych siłowni będzie naszym wspólnym sukcesem – powiedział James Knott, Dyrektor Działu Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Nestlé Polska S.A.

Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę

Celem akcji jest zaktywizowanie lokalnych społeczności poprzez konkurs dla gmin, które mogą zawalczyć o jedną z 16 plenerowych siłowni. W efekcie po zakończeniu konkursu, w każdym z województw powstanie nowe miejsce, które ma zachęcić Polaków do codziennego ruchu. W całym kraju za pośrednictwem platformy programu www.nestleporusza.pl można już głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych przez gminy. To od internautów zależeć będzie, gdzie już wkrótce będzie można ćwiczyć na świeżym powietrzu na takich urządzeniach jak: surfer i twister, orbitrek i biegacz, wioślarz, drabinka i podciąg nóg oraz rower i jeździec.

Agencja 4Frame odpowiedzialna jest za pomysł, opracowanie mechanizmu konkursu i koordynację jego przebiegu, stworzenie i obsługę platformy programu www.nestleporusza.pl, kontakt z gminami oraz realizację budowy plenerowych siłowni.

Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody

Po stronie Agencji 4Frame leży także organizacja i kompleksowa obsługa ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd. Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci odbędzie się 19 lipca 2017 roku.

W ramach kompleksowej akcji przewidziany jest szereg działań realizowanych przez 4Frame w kanałach online i offline. Kampanię wspierać będą niestandardowe i standardowe akcje dedykowane sieciom sklepowym. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, a także działań w kanałach Social Media i przygotowanie materiałów POS.

O kampanii „Nesté Porusza Polskę” informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VOD oraz na Facebooku. Autorem i koordynatorem realizacji idei kreatywnej jest 4Frame. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Studio Orka.

Kampania „Nestlé Porusza Polskę” rozpoczęła się 10 maja br. i potrwa do 18 lipca.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764