logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame wygrało przetarg publiczny na kampanię promujaca Powstanie Wielkopolskie

  PR 12.09.2018, przeczytano 1171 razy
ilustracjastrzałka

15 września rusza kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy, którzy w najbliższych miesiącach będą aktywnie szerzyć wiedzę o Powstaniu Wielkopolskim wśród Polaków. Kampania realizowana przez agencję 4Frame na zlecenie Samorządu Województwa Wielkopolskiego potrwa do 31 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-wygralo-przetarg-publiczny-na-kampanie-promujaca-powstanie-wielkopolskie,37875,artykul.html

- Jeden z największych militarnych sukcesów w historii polskiej niepodległości zasługuje na pamięć wszystkich Polaków. Chcemy, by każdy bez względu na wiek i miejsce zamieszkania odkrył te karty historii, które dały nam wspólną wolność, jeden język i granice, które tworzą naszą dzisiejszą tożsamość – mówi Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego, organizator głównych obchodów z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Powstania Wielkopolskiego wśród mieszkańców Polski poprzez atrakcyjne w formie i wymowie działania, które zainspirują odbiorców do tego, aby dowiedzieć się więcej na temat przebiegu i znaczenia Powstania Wielkopolskiego. Pomogą w tym zaangażowani w kampanię ambasadorowie: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki. W serii filmów, które od 19 września będą promować kampanię na kanale YouTube, każdy z aktorów opowie o powstaniu widzianym oczami postaci historycznych. W drugiej odsłonie kampanii tematem filmów będzie wolność - która tak jak i hasło kampanii - buduje pomost między pokoleniami.

- Naszym celem jest zwiększenie świadomości Powstania Wielkopolskiego i jego wpływu na naszą wolność wśród wszystkich Polaków – to w końcu największy zwycięski zryw powstańczy w naszej historii, dlatego głośno i z dumą chcemy opowiadać tą historię. Wykorzystamy do tego innowacyjne kanały komunikacji i atrakcyjną formę, która dzięki ambasadorom i vlogerom zwiększy moc oddziaływania – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director agencji 4Frame.

Kampania została tak zaprojektowana, by o obchodach 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego dowiedzieli się zarówno Ci najmłodsi z pokolenia X i Z, jak i Polacy, którzy wciąż pamiętają walki o wolność.

- Kanały komunikacji dobraliśmy pod kątem poszczególnych grup. Dla każdej z nich stworzyliśmy odrębny angażujący content, by wszyscy odbiorcy otrzymali taką porcję wiedzy, która wciągnie ich w historię powstania głębiej. W tym celu zapraszamy na stronę www.27grudnia.pl, która jest hubem wszystkich działań – mówi Karolina Wierzbicka, koordynator kampanii z agencji reklamowej 4Frame.

Grupę docelową kampanii stanowią osoby w wieku od 15 do 60 lat. Działania promocyjne będą miały zasięg ogólnopolski, obejmować będą radio, prasę, spot kinowy, media społecznościowe, internet, outdoor, content marketing, współpracę z influencerami i vlogerami. 15 września wystartują działania PR i szeroko zakrojona kampania display, realizowana również na największych polskich serwisach online. Przez cały czas trwania kampanii prowadzona będzie komunikacja na Facebooku na profilu @27grudnia-Powstanie Wielkopolskie.

Za koncept kreatywny i kompleksową realizację kampanii we wszystkich touchpointach odpowiada agencja 4Frame. Oferta Agencji 4Frame okazała się najlepszą z ośmiu propozycji złożonych w przetargu na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764