logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

  PR 13.07.2017, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp wyraża osobowość i kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-z-nowa-identyfikacja-i-strategia-rozwoju,33113,artykul.html

Nowe logo 4Frame oddaje wizję działania agencji, która wzmacnia swoje kompetencje w obszarze tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz w obszarze digital, a jednocześnie symbolizuje pełną feerię możliwości agencji w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych.

- Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencje i wystarczająco dużo fantazji, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura  w naszym logotypie –  to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director 4Frame.

Zmiana identyfikacji jest zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o claim wyrażający wartości i charakterystyczny klimat Agencji - „Wszystko zaczyna się od ludzi”.

- Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami.  Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz  kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście – wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764