logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame z nowym Dyrektorem Kreatywnym i PR Managerem

  PR 23.05.2017, przeczytano 1535 razy

Do zespołu agencji 4Frame dołączył nowy Dyrektor Kreatywny. Piotr Zawałło posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Zespół zasiliła również Emilia Klepacka, obejmując stanowisko PR Managera. Pojawienie się nowych osób w 4Frame jest związane z rozwojem agencji i wzmocnieniem jej kompetencji w obszarze działań 360.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-z-nowym-dyrektorem-kreatywnym-i-pr-managerem,32566,artykul.html

Piotr Zawałło, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego posiada dwudziestoletnie doświadczenie w reklamie. Przez wiele lat związany był z dużymi agencjami takimi jak: J. Walter Thompson Polska, Cheil Polska, TBWA, BBDO, czy Euro RSCG 4D.

W jego portfolio można znaleźć prace dla klientów tj.: Samsung Polska, PCK, Mercedes, Chrysler (Chrysler, Dodge, Jepp), Shell, HP, PepsiCo (Pepsi), Mars (M&M's, Snickers), Wrigley (Airwaves, Orbit, Winterfresh), Frito Lays (Lays), PZU, Multibank, Generali, Roca Sanitary, Mennica Polska, Flugger, Akzo Nobel (Dulux, Sadolin), Henkel (Palette), Atlas Estates, Rzeczpospolita, Newsweek, Manufaktura czy TVN.

W swojej karierze wielokrotnie zdobywał prestiżowe nagrody branżowe, m.in.: Cannes Lions, D&AD, Eurobest, KTR, Effie Kreatura czy Media Trendy.

Emilia Klepacka, obejmująca stanowisko PR Managera, będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji oraz za wsparcie PR dla klientów agencji podczas realizowanych kampanii. Do jej zadań należy m.in. umacnianie wizerunku firmy i świadomości jej szerokich kompetencji.

Emilia posiada ponad 5 letnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją ATW Communications, gdzie zajmowała stanowisko PR Managera. Pracowała m.in. dla marek: Danone, Activia, Danio, Fantasia (Danone), Bonduelle, Carlo Rossi, Cointreau (CEDC), Dobrowianka i Żywiec Zdrój oraz marek z portfolio Johnson&Johnson: Neutrogena, Johnson’s Baby i Compeed. Koordynowała również kampanie CSR: „Podziel się Posiłkiem” Danone, „Wzorowa Łazienka” Domestos, „Mamo Tato, wolę wodę” Żywiec Zdrój oraz „Opalam Się Bezpiecznie” DAX Sun.

Realizowany przez nią projekt specjalny dla marki Carlo Rossi - „Dzień różowych inspiracji Carlo Rossi” z udziałem polskich blogerek modowych został doceniony na międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Award 2016 - brąz w kategorii Best Special Event.

Przed przejściem do branży PR przez wiele lat współpracowała  z  Polską Agencją Prasową.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764