logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4fun Media zostanie Digital Network, zgodnie z kierunkami rozwoju grupy

  PR 11.02.2022, przeczytano 780 razy

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4fun-media-zostanie-digital-network%2C-zgodnie-z-kierunkami-rozwoju-grupy,394729,artykul.html

- Zmiana nazwy na Digital Network SA to efekt obranych przez nas kierunków rozwoju i prac nad strategią grupy kapitałowej, która docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Analizujemy poszerzenie działalności o naturalne dla nas kierunki rozwoju jakimi są Digital Signage oraz Electromobility. Możemy je efektywnie połączyć z naszą działalnością w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH), w którym w Polsce jesteśmy niekwestionowanym liderem. Cieszę się, że akcjonariusze podzielają wizję Zarządu, a Rada Nadzorcza została wzmocniona o doświadczonego managera, który doskonale zna i rozumie rynek na którym działamy – komentuje prezes Zarządu 4fun Media Wojciech Bieńkowski.

Nowym członkiem Rady Nadzorczej 4fun Media został Grzegorz Esz. Posiada on ponad 25-letnie doświadczenie zarządcze w obszarze marketingu i sprzedaży, które zdobywał na kierowniczych stanowiskach pracując dla takich rozpoznawalnych marek jak: Showmax - dyrektor marketingu (2016-2019), UPC Poland - członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży (2012-2015), Netia SA - wiceprezes zarządu ds. marketingu i sprzedaży w (2009-2012). W przeszłości kilkukrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami branżowymi Effie Awards za najskuteczniejsze kampanie marketingowe na rynku (m.in. Shomax i HEYAH). Od 2019 roku Grzegorz Esz jest prezesem Zarządu w spółce 5WHY Promotion, prowadząc konsulting oraz doradztwo strategiczne, działalność promocyjną, wydawniczą oraz inwestycyjną w segmencie koprodukcji filmowej.

Zgodnie z zapowiedzią z połowy stycznia priorytetem 4fun Media (docelowo: Digital Network) będzie rozwój potencjału w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej: największej w Polsce sieci wielkoformatowych ekranów LED CITY i sieci 20 tys. ekranów LED klasy indoor zarządzanych przez Screen Network - wiodącą spółkę grupy kapitałowej. Spółka będzie rozwijała także kompetencje technologiczne, wprowadzając na polski rynek kolejne innowacyjne rozwiązania i produkty.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama na billboardach. Według prognoz Verified Market Research (VMR) - jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy - DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które zaczynają  rozwijać  dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Powszechna digitalizacja oraz transformacja rynku reklamy zewnętrznej (billboardy), która przyspieszyła jeszcze w dobie pandemii, nie ominie zatem polskiego rynku , którego wartość szacuje się dziś na około 700 mln złotych. Dla 4fun Media SA oznacza to ogromny potencjał do dalszych wzrostów. 

Źródło: 4fun Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764