logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4fun Media zostanie Digital Network, zgodnie z kierunkami rozwoju grupy

  PR 11.02.2022, przeczytano 410 razy

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4fun-media-zostanie-digital-network%2C-zgodnie-z-kierunkami-rozwoju-grupy,394729,artykul.html

- Zmiana nazwy na Digital Network SA to efekt obranych przez nas kierunków rozwoju i prac nad strategią grupy kapitałowej, która docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Analizujemy poszerzenie działalności o naturalne dla nas kierunki rozwoju jakimi są Digital Signage oraz Electromobility. Możemy je efektywnie połączyć z naszą działalnością w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH), w którym w Polsce jesteśmy niekwestionowanym liderem. Cieszę się, że akcjonariusze podzielają wizję Zarządu, a Rada Nadzorcza została wzmocniona o doświadczonego managera, który doskonale zna i rozumie rynek na którym działamy – komentuje prezes Zarządu 4fun Media Wojciech Bieńkowski.

Nowym członkiem Rady Nadzorczej 4fun Media został Grzegorz Esz. Posiada on ponad 25-letnie doświadczenie zarządcze w obszarze marketingu i sprzedaży, które zdobywał na kierowniczych stanowiskach pracując dla takich rozpoznawalnych marek jak: Showmax - dyrektor marketingu (2016-2019), UPC Poland - członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży (2012-2015), Netia SA - wiceprezes zarządu ds. marketingu i sprzedaży w (2009-2012). W przeszłości kilkukrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami branżowymi Effie Awards za najskuteczniejsze kampanie marketingowe na rynku (m.in. Shomax i HEYAH). Od 2019 roku Grzegorz Esz jest prezesem Zarządu w spółce 5WHY Promotion, prowadząc konsulting oraz doradztwo strategiczne, działalność promocyjną, wydawniczą oraz inwestycyjną w segmencie koprodukcji filmowej.

Zgodnie z zapowiedzią z połowy stycznia priorytetem 4fun Media (docelowo: Digital Network) będzie rozwój potencjału w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej: największej w Polsce sieci wielkoformatowych ekranów LED CITY i sieci 20 tys. ekranów LED klasy indoor zarządzanych przez Screen Network - wiodącą spółkę grupy kapitałowej. Spółka będzie rozwijała także kompetencje technologiczne, wprowadzając na polski rynek kolejne innowacyjne rozwiązania i produkty.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama na billboardach. Według prognoz Verified Market Research (VMR) - jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy - DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które zaczynają  rozwijać  dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Powszechna digitalizacja oraz transformacja rynku reklamy zewnętrznej (billboardy), która przyspieszyła jeszcze w dobie pandemii, nie ominie zatem polskiego rynku , którego wartość szacuje się dziś na około 700 mln złotych. Dla 4fun Media SA oznacza to ogromny potencjał do dalszych wzrostów. 

Źródło: 4fun Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764