logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4printers na targach Remadays

  PR 17.02.2010, przeczytano 5496 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays były dla 4Printers znakomitą okazją do prezentacji niezwykle bogatej oferty specjalistycznych akcesoriów i urządzeń do postprodukcji aplikacji wielkoformatowych. Na targach miała miejsce także premiera sklepu internetowego www.SpartINK.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4printers-na-targach-remadays,10241,artykul.html

Podczas tegorocznych targów RemaDays firma 4 Printers zaprezentowała najszerszy na rynku wybór akcesoriów i urządzeń do postprodukcji. Oprócz dobrze już znanych akcesoriów typu oczka do banerów, taśmy dwustronne, ściereczki i patyczki do czyszczenia głowic, rakle i płyny do aplikacji czy systemy napinania 4Printers pokazało także wiele nowości w swojej ofercie.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w RemaDays i rezultatu targów. Nasze stoisko i prezentowana oferta cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem gości. Docierali do nas obecni klienci ale również wiele nowych firm, dla których tak pełna oferta akcesoriów, części i urządzeń była tzw. strzałem w dziesiątkę – klienci mówili nam, że wreszcie mają wszystkie potrzebne akcesoria w jednym miejscu ” powiedział Tomasz Kopacz. „Targi były też znakomitą okazją do promocji nowego projektu jakim jest sklep internetowy www.spartink.com”.

Hitem targów okazała się prasa oczkująca Hiker H-901, która choć znana przez wielu klientów, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród małych i średnich drukarni.

„Hiker to na pozór zwykła ręczna prasa oczkująca, ale dopiero po samodzielnym wykonaniu oczek klienci zauważali różnicę i przewagę nad innymi prasami. Przede wszystkim pracuje bardzo lekko i precyzyjnie, a oczkowanie nie wymaga praktycznie użycia siły. Poza tym HIKER oczkuje materiały elastyczne ale i płyty piankowe i spienione PCV ” powiedział Rafał Mitura.

Oczkownice automatyczne Piromatic
Na stoisku 4Printers wspólnie z firmą Piromatic, której 4Printers jest wyłącznym dystrybutorem na polskim rynku, prezentowane były maszyny oczkujące do oczek o średnicy od 5mm do 40mm – w zależności od modelu maszyny. Piromatic jest producentem oczkownic pneumatycznych z ręcznym systemem podawania oczek np. prezentowane modele PM-21 i PM-25 oraz w pełni automatycznych oczkownic PM-239, PM-279 i OV2 wyposażonych w systemy podawania oczek i podkładek. Oczkownice Piromatic znakomicie sprawdzają się przy wykończeniu banerów, siatek a także tkanin. Są także szeroko używane w przemyśle skórzanym i tekstylnym.

Zgrzewarka półautomatyczna Forplast P
Zgrzewarka automatyczna FORTPLAST-P stanowi wysokowydajne urządzenie do zgrzewania plandek samochodów ciężarowych, banerów, siatek, namiotów i markiz. Umożliwia wykonywanie zgrzewów zakładkowych o opcjonalnej szerokości 20, 30, 40, 45 mm, a na życzenie klienta może być dostarczana ewentualnie przezbrojona jako automat do zgrzewania taśm. Umożliwia pracę zarówno na stole produkcyjnym oraz na podłodze, a dzięki silnemu dociskowi zapewnia silny i trwały zgrzew materiałów.

Sklep internetowy www.spartink.com
Nieco mniej materialną nowością 4Printers jest sklep internetowy www.SpartINK.com, w którym odwiedzający znajdą wszystkie produkty z oferty 4Printers wraz ze zdjęciami i dokładnymi opisami. Spartink to najszersza oferta na rynku akcesoriów i urządzeń do postprodukcji reklamowej, dostępnych pod jednym adresem internetowym.

Więcej informacji o ofercie na stronie www.4printers.pl i w sklepie www.spartink.com
Źródło: 4Printers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764