logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

5 faktów o Millenialsach, które każdy marketer powinien znać

  PR 18.07.2016, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

W jaki sposób oferować produkty młodym ludziom? To niewątpliwie trudne pytanie, na które marketingowcy poszukują odpowiedzi w wielu miejscach, nawet podczas rozmów z sekretarką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-faktow-o-millenialsach%2C-ktore-kazdy-marketer-powinien-znac,29304,artykul.html

Millenialsi to osoby urodzone w latach 1980 – 2000. W przeważającej części są to dorastające nastolatki, które torują sobie drogę przez wczesną dorosłość. Co ważniejsze, są tymi, którzy napędzą  konsumpcję w najbliższej przyszłości. Jeśli więc teraz Millenialsi wybiorą markę, mogą jej pozostać wierni aż do końca życia. To bardzo dobra wiadomość dla marketerów, bo oznacza szansę na zwiększenie wypływów w budżecie.

Odwołując się do badań przeprowadzonych przez Advertising Age, Rita Lobo z The New Economy pisze, że pokolenie Millenium wyda aż 10 bln $ w życiu, co czyni wydatki tej generacji największymi w historii. Określa tę grupę jako idealną dla marek. Osoby z tego pokolenia są młode, dobrze poinformowane i mają pieniądze, ponieważ jeszcze nie ugrzęźli pod ciężarem hipoteki i dzieci.

Wielka szansa marketerów polega na tym, że Millenialsi stanowią potężną część populacji. Prawie ¼ Amerykanów (24,7%) zalicza się do tego pokolenia. Przypuszcza się, że w Wielkiej Brytanii za kilka lat do generacji będzie należało 17 mln osób. Pewne staje się zatem, że marki, aby osiągnąć sukces, powinny być na bieżąco z ich zachowaniami i wyborami.

#1 Millenialsi spędzają 18 godzin dziennie na konsumpcji mediów

Kanały social media są preferowanym narzędziem używanym dla tzw. „zabicia czasu”. 71% badanych twierdzi, że korzystają z szerokiego wachlarza portali społecznościowych na co dzień. 60% z nich ogląda telewizję, a 53% słucha radia. Zaskakujące jest to, że jedynie 49% osób korzysta z smsów, emaila, chatu czy aplikacji.

#2 User Generated Content (UGC) – jest tam, gdzie wzrok odbiorcy

User Generated Content jest bardziej atrakcyjny dla marketerów niż reklama, gdyż wydaje się bardziej wiarygodny. Na dodatek uwielbiają go Millenialsi! Według raportu przeprowadzonego przed Ipsos i Crowdtap, 30% ich dziennego zużycia jest przeznaczane na treści produkowane przez ich rówieśników. Średnio na przeglądaniu cotentu Millenialsi spędzają 5,4 godziny na dzień. Content jest również bardziej zapamiętywany (50%) niż w przypadku innych typów danych (37%) i bardziej wiarygodny (59%) niż w innych rodzajach tekstów (39%). Marketerzy powinni wykorzystać to na swoją korzyść.


 

#3 Znaczenie doświadczeń vs towary

53% Millenialsów w Wielkiej Brytanii badanych przez thisisinkling stwierdziło, że wolą wydawać pieniądze na doświadczenia niż produkty fizyczne, których są właścicielami. Co więcej, 62% jest zdania, że będą zwiększać budżet na doświadczenia w tym roku. Co za tym idzie, marketerzy powinni kłaść większy nacisk na ludzkie podejście do biznesu. Może dobrze byłoby organizować imprezy, dzięki którym klienci mogą doświadczyć marki z pierwszej ręki?

#4 Etyka w biznesie i wartości

Nie, osoby z generacji Millenium nie tylko spędzają czas na robieniu sobie selfie czy śledzeniu newsów na temat sióstr Kardashian. 70% młodych konsumentów upewnia się, że etyka i wartości firmy, od której nabywają produkt, są zgodne z ich własnymi przekonaniami. - Kiedy użytkownik będzie miał do wyboru dwa produkty w tej samej cenie, wybierze ten, z którego przekonaniami będzie mu bardziej po drodze – dodaje Wołek.

#5 Lojalność jest w cenie

Zdobycie lojalności Milennialsów powinno być nadrzędnym celem każdej marki. Jednakże lojalność ma swoją cenę, a jest nią znakomita obsługa klienta. Badanie to wykazało rozbieżność między płcią: Mężczyźni wolą być lojalni wobec firmy, która sprawia, że ich życie staje się łatwiejsze poprzez np. aplikacje, filmy instruktażowe, samouczki. Kobiety większy nacisk stawiają na jakość obsługi.

Różnica jest również pomiędzy dwoma grupami Millenialsów: młodszymi (16-24 lat) i starszymi 24-35 lat). Jest bardziej prawdopodobne, że osoby z młodszej grupy pozostaną lojalne w stosunku do marek, które rozdają gratisy i zniżki. Dla starszych ważniejsze może być to, czy firma jest przyjazna środowisku.

Łukasz Wołek
CEO agencji Abanana

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764