logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5 nowych lokalnych programów na Crime + Investigation Polsat

  PR 30.10.2019, przeczytano 749 razy
ilustracja

W sezonie 2019/2020 A+E Networks wyprodukuje 5 lokalnych programów z okazji 10. urodzin telewizji Crime+Investigation w Polsce. Serię nowych produkcji otworzył drugi sezon "Opowiem ci o zbrodni", który jest już na antenie. Kolejne 4 nowości będą miały premierę w najbliższych tygodniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-nowych-lokalnych-programow-na-crime-%2B-investigation-polsat,384532,artykul.html

We wrześniu premierę miał nowy sezon „Opowiem ci o zbrodni”, w którym najpopularniejsi polscy pisarze przyglądają się prawdziwym zbrodniom, które wstrząsnęły Polską. W każdym z odcinków autorzy kryminałów stają się narratorami, opowiadają o wybranym morderstwie w charakterystyczny dla swojego stylu pisarskiego sposób. Serii towarzyszy książka wydana przez Kompanię Mediową oraz seria audiobooków przygotowana przez Storytel, w której lektorami są znani polscy aktorzy.

Od 8 listopada w piątki o 22:30 na antenę powraca Michał Fajbusiewicz w nowym sezonie programu „Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni”. Każdy odcinek to wyjątkowa rozmowa o zbrodniach – tych popełnianych w rzeczywistości, którymi od lat zajmuje się Fajbusiewicz, jak również tych, które rozgrywają się wyłącznie w głowach pisarzy i na łamach kryminałów przez nich pisanych. Partnerami dyskusji będą czołowi pisarze kryminalni w Polsce: Igor Brejdygant, Wojciech Chmielarz, Max Czornyj, Marta Guzowska, Małgorzata i Michał Kużmińscy, Joanna Opiat-Bojarska oraz Katarzyna Puzyńska.

W pierwszych miesiącach 2020 roku premierę będą miał aż 3 nowe programy. Na kanale pojawi się trzeci sezon serii „Polskie zabójczynie”, w której twórcy powracają do głośnych zbrodni, jakie dominowały w ogólnopolskich mediach. Na antenę powróci także ambasador stacji Michał Fajbusiewicz w premierowym cyklu dokumentalnym „Akta Fajbusiewicza”. Fajbusiewicz zajmie się nierozwiązanymi sprawami sprzed lat, które ciągle nie dają mu spokoju. Czy po latach uda mu się trafić na trop, dzięki któremu przestępcy zostaną ukarani? Częścią globalnej akcji społecznej Crime+Investigation „Stop przemocy wobec kobiet” będzie także 4-odcinkowy program o problemie przemocy domowej, która wedle szacunków polskiej policji jest przyczyną 1/3 zabójstw.

Ostatnie dwa miesiące były rekordowe dla Crime+Investigation w Polsce. Sierpień był najlepszym miesiącem w historii w grupie komercyjnej 16-49 – oglądalność kanału wzrosła o 110% rok do roku. Wyniki C+I we wrześniu 2019 roku, najbardziej konkurencyjnym miesiącu na rynku telewizyjnym, okazały się najlepsze wśród wszystkich wrześni na przestrzeni ostatnich 10 lat.

Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji i kreacji z A+E Networks skomentowała: - Jestem niezwykle dumna, że obszar, za który bezpośrednio odpowiadam, tak intensywnie się rozwija i – co najważniejsze – znacząco przyczynia się do sukcesu Crime+Investigation w Polsce. W obszarze lokalnych produkcji jesteśmy liderem w grupie kanałów o tematyce kryminalnej. Przy każdym projekcie pamiętamy, że za prezentowanymi przez nas sprawami stoją nie tylko mordercy, ale przede wszystkim ci, którzy ucierpieli najbardziej – najbliżsi ofiar. Z wielkim szacunkiem podchodzimy do każdej prezentowanej sprawy kryminalnej nie skupiając się na sensacji, a raczej na chęci poznania mrocznych zakamarków ludzkiego umysłu i zrozumienia motywów. Historie, które zobaczą widzowie w planowanych przez nas nowych seriach, są szokujące i zapadają w pamięć. Część z prezentowanych spraw nie znalazła jeszcze zakończenia w postaci skazania sprawcy – wierzymy jednak, że zawsze warto dążyć do poznania prawdy. Cieszymy się, że konsekwentnie realizowaną strategię doceniają  zarówno widzowie, a także nasi partnerzy biznesowi, którzy obdarzają C+I niesłabnącym zaufaniem już od 10 lat.

Telewizja kryminalna Crime+Investigation ruszyła w Polsce 1 marca 2010 roku na ówczesnej platformie CYFRA+. Obecnie jest dostępna u największych nadawców w Polsce m.in. w Cyfrowym Polsacie, na Platformie Canal+, Orange, Toya, Netia czy w lokalnych sieciach kablowych. W tym roku kanał rozszerzył również dystrybucję w sieci UPC Polska, a także dołączył do oferty PLAY Now.

Źródło: A+E Networks Poland

www.aenetworks.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764