Euro RSCG Warsaw jako jedyna agencja z Polski otrzymała aż trzy statuetki dla pięciu projektów na tegorocznym europejskim konkursie branży reklamowej, Eurobest, w Lizbonie. Agencję nagrodzono za prace w kategoriach: Outdoor, Print i Media.
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, jako jedyna nagrodzona agencja z Polski, otrzymała aż 3 statuetki za 5 projektów na tegorocznej gali konkursu Eurobest – jednego z najważniejszych konkursów kreatywnych dla branży reklamowej i komunikacyjnej w Europie. Euro RSCG Warsaw doceniono za projekty realizowany dla marki Air Wick należącej do Reckitt Benckiser w kategoriach Outdoor i Print oraz za projekt „To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna” realizowany dla Stowarzyszenia „Amazonki” w kategorii Media. Gala wręczenia nagród Eurobest odbyła się w środę, 30 listopada br., w Lizbonie.
Festiwal Eurobest to miejsce spotkań najważniejszych europejskich i światowych agencji reklamowych, na którym wyłaniane są najlepsze i najbardziej kreatywne reklamy roku w 14 kategoriach.
Euro RSCG Warsaw oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej, łącznie z doradztwem strategicznym oraz kreacją ATL i BTL. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz skutecznym narzędziom marketingowym efektywnie wspiera klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych.
Euro RSCG Warsaw zdobywa wiele wyróżnień i prestiżowych nagród. Jest jedną z najczęściej honorowanych agencji w konkursie Effie Awards i Polskim Konkursie Reklamy KTR. W 2011 agencja zdobyła dwa Złote Lwy na 58. Międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions, stając się jedną z najbardziej utytułowanych spośród polskich agencji.
Źródło: Euro RSCG Warsaw