logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”: podsumowanie

  PR 19.12.2019, przeczytano 1548 razy
ilustracjastrzałka

Scenariusze lekcji, przewodnik dla nauczycieli, porady dla dzieci oraz cykl sesji pytań i odpowiedzi – zakończyła się kolejna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku jej ambasadorem został piłkarz Robert Lewandowski. Akcja pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji i Rzecznika Praw Dziecka miała na celu wspieranie pozytywnych postaw i koleżeńskich zachowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-kampanii-_badz-kumplem%2C-nie-dokuczaj_%3A-podsumowanie,385137,artykul.html

Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagował przyjacielskie postawy i życzliwość wśród najmłodszych. Wszystkie działania w ramach akcji koncentrowały się wokół przekonania, że każda osoba zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

- Duże zainteresowanie piątą edycją „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że realizowane w jej trakcie aktywności odpowiadają na potrzeby dzieci i nauczycieli. Jak wynika z badań SW Research przeprowadzonych w ramach kampanii, zjawisko dokuczania wciąż występuje na szeroką skalę. Wierzymy jednak, że podejmowane przez nas od pięciu lat działania mają wpływ na promowanie koleżeńskich zachowań. Cieszy nas to, że również w tym roku nauczyciele z całej Polski dzielili się z nami projektami, które powstały na zajęciach przeprowadzonych na podstawie materiałów merytorycznych przygotowanych w ramach akcji – podsumowuje Barbara Izowska, Senior Marketing & PR Manager EE & Poland, WarnerMedia.

ilustracjastrzałka

Promowanie życzliwości w szkołach

Bardzo ważnym elementem skierowanym do szkół były bezpłatne materiały merytoryczne umieszczone na stronie internetowej: scenariusze lekcji i poradnik. Do najważniejszych zagadnień proponowanych przez Centrum Edukacji Europejskiej, które przygotowało treści, należały: integracja grupy, budowanie zaufania i promowanie życzliwości. Komunikację z nauczycielami prowadzono poprzez współpracę z Librusem, Centrum Edukacji Obywatelskiej i serwisem EduNews.pl.

Na kanałach social media marki regularnie pojawiały się sesje Q&A z ambasadorem i wyzwania dla najmłodszych. Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Działania PR i komunikację w mediach społecznościowych prowadziła agencja dotRelations.

Źródło: Cartoon Network

Dodatkowe informacje:

Honorowy patronat nad kampanią objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic aktualizuje oprogramowanie dla aparatów z LUMIX S i G
Panasonic wprowadził szereg nowych aktualizacji oprogramowania dla pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów LUMIX S5II i S5IIX oraz modeli GH7 i G9II z systemu Mikro 4/3. Aktualizacje te mają na celu zwiększenie komfortu fotografowania oraz rozszerzenie funkcjonalności urządzeń.
VML przedstawia raport The Future 100
Raport VML „The Future 100” przedstawia 100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę w nadchodzących latach. 
Epson zaprasza na RemaDays 2025
Już niedługo, w dniach 28-31 stycznia 2025, startują targi RemaDays 2025. Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w kompleksie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Epson zaprasza wszystkich profesjonalistów z branży reklamowej na stoisko F3.14, gdzie zaprezentuje wiele urządzeń z bogatego portfolio, w tym rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy,...
MAOAM z konkursem konsumenckim
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP
Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764