logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”: podsumowanie

  PR 19.12.2019, przeczytano 1234 razy
ilustracjastrzałka

Scenariusze lekcji, przewodnik dla nauczycieli, porady dla dzieci oraz cykl sesji pytań i odpowiedzi – zakończyła się kolejna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku jej ambasadorem został piłkarz Robert Lewandowski. Akcja pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji i Rzecznika Praw Dziecka miała na celu wspieranie pozytywnych postaw i koleżeńskich zachowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-kampanii-_badz-kumplem%2C-nie-dokuczaj_%3A-podsumowanie,385137,artykul.html

Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagował przyjacielskie postawy i życzliwość wśród najmłodszych. Wszystkie działania w ramach akcji koncentrowały się wokół przekonania, że każda osoba zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

- Duże zainteresowanie piątą edycją „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że realizowane w jej trakcie aktywności odpowiadają na potrzeby dzieci i nauczycieli. Jak wynika z badań SW Research przeprowadzonych w ramach kampanii, zjawisko dokuczania wciąż występuje na szeroką skalę. Wierzymy jednak, że podejmowane przez nas od pięciu lat działania mają wpływ na promowanie koleżeńskich zachowań. Cieszy nas to, że również w tym roku nauczyciele z całej Polski dzielili się z nami projektami, które powstały na zajęciach przeprowadzonych na podstawie materiałów merytorycznych przygotowanych w ramach akcji – podsumowuje Barbara Izowska, Senior Marketing & PR Manager EE & Poland, WarnerMedia.

ilustracjastrzałka

Promowanie życzliwości w szkołach

Bardzo ważnym elementem skierowanym do szkół były bezpłatne materiały merytoryczne umieszczone na stronie internetowej: scenariusze lekcji i poradnik. Do najważniejszych zagadnień proponowanych przez Centrum Edukacji Europejskiej, które przygotowało treści, należały: integracja grupy, budowanie zaufania i promowanie życzliwości. Komunikację z nauczycielami prowadzono poprzez współpracę z Librusem, Centrum Edukacji Obywatelskiej i serwisem EduNews.pl.

Na kanałach social media marki regularnie pojawiały się sesje Q&A z ambasadorem i wyzwania dla najmłodszych. Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Działania PR i komunikację w mediach społecznościowych prowadziła agencja dotRelations.

Źródło: Cartoon Network

Dodatkowe informacje:

Honorowy patronat nad kampanią objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764