logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina

   20.03.2019, przeczytano 1158 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-konkursu-chespa-packaging-design%3A-sloik-miodu-lub-butelka-wina,381731,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie opakowania, mającego szansę zaistnieć na rynku pod względem funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu, innowacyjności oraz estetyki. Celem konkursu jest również wyłonienie oraz wyróżnienie oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych i graficznych

Kategoria: Na co dzień

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa. Zadanie polaga na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać-reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki. Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Kategoria: Na specjalną okazję

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach. Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką. Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt (załącznik: Piwnice Półtorak Wine & Spirits.pdf ). Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Nagrody

Nagroda główna w Konkursie CHESPA PACKAGING DESIGN jest przyznawana odrębnie w każdej kategorii dla laureata I miejsca i jest nią:
a) miano Zwycięzcy Konkursu CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 w danej kategorii,
b) znak towarowy CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 – „zwycięzca” oraz prawo do użycia znaku konkursu w swoim portfolio,
c) statuetka „CHESPA PACKAGING DESIGN 2019” oraz dyplom,
d) możliwość odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w przedsiębiorstwach organizatora lub partnera przez każdego ze zwycięzców Konkursu.

Wartości nagród głównych są określone przez Organizatora i Partnera Konkursu, z podziałem na kategorie określone w założeniach projektowych do konkursu i wynoszą odpowiednio:
a) Partner konkursu: Piwnice Półtorak Wine & Spirits, w kategorii “Na specjalną okazję” o wartości 5000 PLN.
b) Organizator konkursu: Chespa Sp. z o.o. w kategorii “Na co dzień” o wartości 5000 PLN.

Źródło: Chespa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764