logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina

   20.03.2019, przeczytano 682 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-konkursu-chespa-packaging-design%3A-sloik-miodu-lub-butelka-wina,381731,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie opakowania, mającego szansę zaistnieć na rynku pod względem funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu, innowacyjności oraz estetyki. Celem konkursu jest również wyłonienie oraz wyróżnienie oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych i graficznych

Kategoria: Na co dzień

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa. Zadanie polaga na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać-reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki. Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Kategoria: Na specjalną okazję

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach. Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką. Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt (załącznik: Piwnice Półtorak Wine & Spirits.pdf ). Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Nagrody

Nagroda główna w Konkursie CHESPA PACKAGING DESIGN jest przyznawana odrębnie w każdej kategorii dla laureata I miejsca i jest nią:
a) miano Zwycięzcy Konkursu CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 w danej kategorii,
b) znak towarowy CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 – „zwycięzca” oraz prawo do użycia znaku konkursu w swoim portfolio,
c) statuetka „CHESPA PACKAGING DESIGN 2019” oraz dyplom,
d) możliwość odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w przedsiębiorstwach organizatora lub partnera przez każdego ze zwycięzców Konkursu.

Wartości nagród głównych są określone przez Organizatora i Partnera Konkursu, z podziałem na kategorie określone w założeniach projektowych do konkursu i wynoszą odpowiednio:
a) Partner konkursu: Piwnice Półtorak Wine & Spirits, w kategorii “Na specjalną okazję” o wartości 5000 PLN.
b) Organizator konkursu: Chespa Sp. z o.o. w kategorii “Na co dzień” o wartości 5000 PLN.

Źródło: Chespa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
30/30 - najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W uzasadnieniu wyboru Jury czytamy:...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764