Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Celem Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie opakowania, mającego szansę zaistnieć na rynku pod względem funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu, innowacyjności oraz estetyki. Celem konkursu jest również wyłonienie oraz wyróżnienie oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych i graficznych
Kategoria: Na co dzień
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa. Zadanie polaga na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać-reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki. Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.
Kategoria: Na specjalną okazję
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach. Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką. Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt (załącznik: Piwnice Półtorak Wine & Spirits.pdf ). Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.
Nagrody
Nagroda główna w Konkursie CHESPA PACKAGING DESIGN jest przyznawana odrębnie w każdej kategorii dla laureata I miejsca i jest nią:
a) miano Zwycięzcy Konkursu CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 w danej kategorii,
b) znak towarowy CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 – „zwycięzca” oraz prawo do użycia znaku konkursu w swoim portfolio,
c) statuetka „CHESPA PACKAGING DESIGN 2019” oraz dyplom,
d) możliwość odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w przedsiębiorstwach organizatora lub partnera przez każdego ze zwycięzców Konkursu.
Wartości nagród głównych są określone przez Organizatora i Partnera Konkursu, z podziałem na kategorie określone w założeniach projektowych do konkursu i wynoszą odpowiednio:
a) Partner konkursu: Piwnice Półtorak Wine & Spirits, w kategorii “Na specjalną okazję” o wartości 5000 PLN.
b) Organizator konkursu: Chespa Sp. z o.o. w kategorii “Na co dzień” o wartości 5000 PLN.
- Więcej informacji, regulamin, brief: https://www.chespa.eu/konkurs-chespa-packaging-design-2019-5-edycja
Źródło: Chespa