logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina

   20.03.2019, przeczytano 308 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-konkursu-chespa-packaging-design%3A-sloik-miodu-lub-butelka-wina,381731,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie opakowania, mającego szansę zaistnieć na rynku pod względem funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu, innowacyjności oraz estetyki. Celem konkursu jest również wyłonienie oraz wyróżnienie oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych i graficznych

Kategoria: Na co dzień

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa. Zadanie polaga na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać-reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki. Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Kategoria: Na specjalną okazję

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach. Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką. Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt (załącznik: Piwnice Półtorak Wine & Spirits.pdf ). Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Nagrody

Nagroda główna w Konkursie CHESPA PACKAGING DESIGN jest przyznawana odrębnie w każdej kategorii dla laureata I miejsca i jest nią:
a) miano Zwycięzcy Konkursu CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 w danej kategorii,
b) znak towarowy CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 – „zwycięzca” oraz prawo do użycia znaku konkursu w swoim portfolio,
c) statuetka „CHESPA PACKAGING DESIGN 2019” oraz dyplom,
d) możliwość odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w przedsiębiorstwach organizatora lub partnera przez każdego ze zwycięzców Konkursu.

Wartości nagród głównych są określone przez Organizatora i Partnera Konkursu, z podziałem na kategorie określone w założeniach projektowych do konkursu i wynoszą odpowiednio:
a) Partner konkursu: Piwnice Półtorak Wine & Spirits, w kategorii “Na specjalną okazję” o wartości 5000 PLN.
b) Organizator konkursu: Chespa Sp. z o.o. w kategorii “Na co dzień” o wartości 5000 PLN.

Źródło: Chespa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764