logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina

   20.03.2019, przeczytano 386 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-edycja-konkursu-chespa-packaging-design%3A-sloik-miodu-lub-butelka-wina,381731,artykul.html

Celem Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie opakowania, mającego szansę zaistnieć na rynku pod względem funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu, innowacyjności oraz estetyki. Celem konkursu jest również wyłonienie oraz wyróżnienie oryginalnych rozwiązań konstrukcyjnych i graficznych

Kategoria: Na co dzień

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na słoik miodu, czerpak do miodu oraz cztery saszetki z herbatą dla firmy Chespa. Zadanie polaga na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania mieszczącego dowolny słoiczek miodu 40g, dowolny czerpak do miodu oraz cztery dowolne saszetki z herbatą. Opakowanie powinno być wykonane z tektury falistej lub litej. Projekt może uwzględniać jedynie konstrukcję lub konstrukcję wraz z grafiką. Opakowanie nie musi mieć cech opakowania „z półki sklepowej”. Powinno pokazywać-reklamować obszar działania firmy Chespa: farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki. Może zawierać formy uszlachetnienia: lakierowanie, złocenie, perforacja. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Kategoria: Na specjalną okazję

Tematem tegorocznej edycji konkursu jest projekt opakowania na butelkę wina dla Piwnic Półtorak Wine & Spirits w trzech wersjach. Zadanie polega na zaprojektowaniu konstrukcji opakowania z tektury litej lub falistej wraz z grafiką. Grafika powinna zawierać logo Piwnic Półtorak Wine & Spririt (załącznik: Piwnice Półtorak Wine & Spirits.pdf ). Opakowanie powinno uwzględniać cechy opakowania „z półki sklepowej” oraz nawiązywać do klasy premium. Projekt należy przysłać w formie makiety lub prototypu.

Nagrody

Nagroda główna w Konkursie CHESPA PACKAGING DESIGN jest przyznawana odrębnie w każdej kategorii dla laureata I miejsca i jest nią:
a) miano Zwycięzcy Konkursu CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 w danej kategorii,
b) znak towarowy CHESPA PACKAGING DESIGN 2019 – „zwycięzca” oraz prawo do użycia znaku konkursu w swoim portfolio,
c) statuetka „CHESPA PACKAGING DESIGN 2019” oraz dyplom,
d) możliwość odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w przedsiębiorstwach organizatora lub partnera przez każdego ze zwycięzców Konkursu.

Wartości nagród głównych są określone przez Organizatora i Partnera Konkursu, z podziałem na kategorie określone w założeniach projektowych do konkursu i wynoszą odpowiednio:
a) Partner konkursu: Piwnice Półtorak Wine & Spirits, w kategorii “Na specjalną okazję” o wartości 5000 PLN.
b) Organizator konkursu: Chespa Sp. z o.o. w kategorii “Na co dzień” o wartości 5000 PLN.

Źródło: Chespa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764