logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5. urodziny Arte.tv w Polsce

  PR 21.10.2021, przeczytano 508 razy

Polska wersja językowa ARTE.tv świętuje swoje 5-lecie! W październiku 2016 roku bezpłatny serwis VOD uruchomił dla polskich użytkowników platformę z polskimi napisami, współfinansowaną przez Komisję Europejską. ARTE.tv prezentuje szeroką gamę filmów dokumentalnych, reportaży, seriali i filmów fabularnych, programów informacyjnych oraz koncertów, a od początku swojej działalności ponad 5 000 programów i koncertów zostało udostępnionych online dla stale rosnącej, polskiej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5.-urodziny-arte.tv-w-polsce,393467,artykul.html

ARTE.tv to bezpłatny, kulturalny serwis VOD, współfinansowany przez Unię Europejską i utworzony z inicjatywy ARTE - publicznego, niekomercyjnego, francusko-niemieckiego, kulturalnego kanału telewizyjnego. Platforma kulturalna ARTE.tv ma na celu dotarcie do szerokiej europejskiej publiczności, udostępniając widzom programy wysokiej jakości w ich językach ojczystych. Programy ARTE są dostępne bezpłatnie na www.arte.tv/pl, na urządzeniach mobilnych i telewizorach Smart TV w językach: francuskim, niemieckim, angielskim, hiszpańskim, polskim i włoskim, dzięki czemu docierają do 70% Europejczyków i Europejek w ich językach ojczystych.

Bezpłatna oferta cyfrowa ARTE.tv obejmuje wybór programów kanału ARTE: europejskie filmy fabularne, docenione przez krytyków filmy dokumentalne, reportaże śledcze oraz programy poświęcone aktualnym problemom społecznym, polityce, historii, podróżom, nauce, kulturze, popkulturze i sztuce. W ofercie znajdują się również nagrania na żywo najróżniejszych występów scenicznych oraz koncertów wszystkich gatunków muzycznych.

ZNACZĄCY WZROST

Od momentu uruchomienia polskiej wersji językowej w październiku 2016 roku, liczba wyświetleń wideo w języku polskim wzrosła ponad dziesięciokrotnie. Największym hitem ostatnich lat był reportaż o koronawirusie w Chinach Koronawirus: dziennik z kwarantanny w Pekinie oraz film dokumentalny o tematyce ekologicznej „Człowiek przejadł ziemię”. Spore emocje wzbudził także feministyczny serial animowany Niezależne!, kwestionujący stereotypy dotyczące kobiecej seksualności i praktyk seksualnych. Do końca bieżącego roku polska publiczność będzie miała możliwość obejrzeć za darmo następujące hity: Autor Solaris o życiu i twórczości Stanisława Lema oraz Nueva York o Nowym Jorku lat 60., gdzie w Harlemie Wschodnim, zwanym też Hiszpańskim, Młodzi Lordowie, - Latynoskie Czarne Pantery, marzyli o zmianach i rewolucji kulturalnej.

CO ROKU COŚ NOWEGO

ARTE.tv stale rozwija swoją ofertę dla polskiej publiczności. W 2017 roku ruszył Festiwal ArteKino: bezpłatny festiwal filmów fabularnych online, promujący młodych europejskich reżyserów. W 2018 roku ARTE.tv uruchomiło cyfrowy sezon operowy ARTE Opera, w ramach którego są prezentowane wybitne produkcje najlepszych teatrów operowych w Europie – na żywo i na życzenie. W 2019 roku ARTE stworzyło 24H Europe: 24-godzinny program, pokazujący dzień z życia 60 młodych Europejczyków i Europejek z 26 europejskich krajów, w tym 4 z Polski. W 2020 roku, kiedy rozpoczęła się pandemia, ARTE przedstawiło serię koncertów europejskiej muzyki klasycznej transmitowanych na żywo, a także setów DJ-skich wykonywanych na żywo z pustych berlińskich klubów. Od stycznia 2021 roku, odpowiadając na duży popyt publiczności, polską ofertę ARTE.tv wzbogaca jeden film fabularny miesięcznie, a w grudniu bieżącego roku dostępnych będzie 9 europejskich filmów fabularnych w ramach Festiwalu ArteKino. W 2022 roku ARTE.tv planuje dalej rozwijać swoją kulturalną markę poprzez nowe programy, nowe partnerstwa i nowy, polski kanał na YouTube.

Źródło: ARTE.tv

www.arte.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764