logo
WIADOMOŚCI

50, 100… 150 tysięcy Mobility w prasie oraz Internecie

  PR 12.07.2018, przeczytano 182 razy
ilustracjastrzałka

MIT MEDIA Group wydawca magazynu MOBILITY, który jest dostępny na rynku od ponad 17 lat, w zeszłym roku zainwestował w portal o tej samej tematyce - MobilityNews.pl. Po niespełna roku MobilityNews przekroczyło 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Teraz zasięg obu projektów to ponad 150 000 czytelników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50%2C-100%E2%80%A6-150-tysiecy-mobility-w-prasie-oraz-internecie,37217,artykul.html

Marka MOBILITY istnieje na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreśliła wydaniem magazynu Mobility, który zaledwie po kilku latach został uznany za największy i najbardziej popularny branżowy tytuł o smartfonach i technologiach mobilnych. Natomiast MobilityNews.pl to serwis poświęcony szerokorozumianym nowym technologiom, który został uruchomiony we wrześniu 2017 roku. Portal MobilityNews.pl to jednocześnie kontynuacja oraz rozszerzenie magazynu MOBILITY, który wciąż cieszy się popularnością. Pismo ma swoich stałych czytelników, dlatego nakład utrzymuje się na poziomie 50 000 egz.

- Uważamy się za liderów wśród mediów technologicznych, ale do tej pory brakowało nam mocnego nośnika w Internecie, dlatego rok temu zapadła decyzja o inwestycji w portal internetowy. Dedykowany, profesjonalny kontent zarówno czytany jak i wideo, przygotowany specjalnie pod internetowego czytelnika, zaowocował dynamicznym wzrostem statystyk serwisu. Druk ma swoje ograniczenia. Na 100 stronach mogliśmy publikować tylko wybrane materiały, dlatego w zeszłym roku zapadła decyzja o rozwinięciu portalu MobilityNews.pl. Cieszę się, że internetowemu projektowi, po niespełna roku, udało się dwukrotnie przekroczyć zasięg wersji drukowanej. Nadmienię, że z badań wynika, że wersję drukowaną czytają inne osoby niż tą elektroniczną. Dlatego mogę powiedzieć, że w ostatnim miesiącu ponad 150 000 osób wybrało MOBILITY, jako zaufane źródło informacji o świecie technologii. Cieszymy się tym sukcesem i motywujemy do jeszcze cięższej pracy, wyznaczając sobie kolejne cele – stwierdził Tomasz Cieślak, wydawca MobilityNews.pl oraz magazynu Mobility.

Źródło: MOBILITY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media
Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata.
Youtube Ads Leaderboard za październik 2018
W październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop, bowiem aż cztery miejsca zestawienia należą do EB i Projektu Tymczasem. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły. Pierwsze miejsce zajął Żabson i jego wykonanie numeru Pezeta “Ukryty w...
Grupa Kino Polska TV („Grupa”, „Grupa KPTV”) opublikowała raport okresowy za 3 kwartał 2018 r. W okresie styczeń-wrzesień br. Grupa odnotowała ponad 102 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 15% r/r) głównie dzięki rozwijanym kanałom telewizyjnym FilmBox oraz Zoom TV oraz włączeniu w struktury Grupy Stopklatka S.A. Wzrost przychodów...
Nowe osoby na pokładzie Prowly
Warszawski start-up dla PR-owców powiększył zespoły marketingu i obsługi klienta o kolejne dwie osoby.
Mediar buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu
MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin. To projekt w pełni zarządzany przez społeczność. Jak sami założyciele mówią stworzony przez fanów dla fanów. Zwolennicy sportowych dyscyplin z całego świata tworzą jedną z najpotężniejszych grup w kulturze globalnej, niezależnie od pochodzenia i...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone