logo
WIADOMOŚCI

50, 100… 150 tysięcy Mobility w prasie oraz Internecie

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 158 razy
ilustracjastrzałka

MIT MEDIA Group wydawca magazynu MOBILITY, który jest dostępny na rynku od ponad 17 lat, w zeszłym roku zainwestował w portal o tej samej tematyce - MobilityNews.pl. Po niespełna roku MobilityNews przekroczyło 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Teraz zasięg obu projektów to ponad 150 000 czytelników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50,-100…-150-tysiecy-mobility-w-prasie-oraz-internecie,37217,artykul.html

Marka MOBILITY istnieje na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreśliła wydaniem magazynu Mobility, który zaledwie po kilku latach został uznany za największy i najbardziej popularny branżowy tytuł o smartfonach i technologiach mobilnych. Natomiast MobilityNews.pl to serwis poświęcony szerokorozumianym nowym technologiom, który został uruchomiony we wrześniu 2017 roku. Portal MobilityNews.pl to jednocześnie kontynuacja oraz rozszerzenie magazynu MOBILITY, który wciąż cieszy się popularnością. Pismo ma swoich stałych czytelników, dlatego nakład utrzymuje się na poziomie 50 000 egz.

- Uważamy się za liderów wśród mediów technologicznych, ale do tej pory brakowało nam mocnego nośnika w Internecie, dlatego rok temu zapadła decyzja o inwestycji w portal internetowy. Dedykowany, profesjonalny kontent zarówno czytany jak i wideo, przygotowany specjalnie pod internetowego czytelnika, zaowocował dynamicznym wzrostem statystyk serwisu. Druk ma swoje ograniczenia. Na 100 stronach mogliśmy publikować tylko wybrane materiały, dlatego w zeszłym roku zapadła decyzja o rozwinięciu portalu MobilityNews.pl. Cieszę się, że internetowemu projektowi, po niespełna roku, udało się dwukrotnie przekroczyć zasięg wersji drukowanej. Nadmienię, że z badań wynika, że wersję drukowaną czytają inne osoby niż tą elektroniczną. Dlatego mogę powiedzieć, że w ostatnim miesiącu ponad 150 000 osób wybrało MOBILITY, jako zaufane źródło informacji o świecie technologii. Cieszymy się tym sukcesem i motywujemy do jeszcze cięższej pracy, wyznaczając sobie kolejne cele – stwierdził Tomasz Cieślak, wydawca MobilityNews.pl oraz magazynu Mobility.

Źródło: MOBILITY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone