logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

50 aplikatorów na szkoleniu Ikonos

  PR 30.01.2017, przeczytano 928 razy
ilustracjastrzałka

26 listopada 2016 miały miejsce warsztaty teoretyczno - praktyczne p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Wzięło w nich udział 50 uczestników, a w całym cyklu już 1000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50-aplikatorow-na-szkoleniu-ikonos,31249,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos już od wielu lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

Mamy za sobą już chyba 21 spotkań z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. Mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium.

Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. Kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone były przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta została folia wylewana i laminaty IKONOS. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśnił wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników miał możliwość pod okiem mistrzów wykonania próbnych, podstawowych aplikacji.

Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. Przekonuje organizator.

Dla osób chcących rozwijać się zawodowo w tym zakresie, rozpoczniemy cykl szkoleń o stopniu zaawansowanym, przeznaczonym dla kilkuosobowych grup uczestników. - dodaje organizator.

Cześć merytoryczna spotkania miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji. Omówione zostały także cechy folii kalandrowanych i wylewanych. Jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji. Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji. Najważniejszym punktem szkolenia był oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane zostały we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Uczestnicy po szkoleniu otrzymują nagrzewnicę, certyfikat oraz rabaty na folie wylewane marki IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

ktos byl i jakie wrazenia ?

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764