logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

50. Edycja Standout. Warsaw Home 2017: Głosowanie

   19.10.2017, przeczytano 3023 razy
ilustracjastrzałka

8 października br. zakończyły się Warsaw Home 2017, międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. W tegorocznej edycji Warsaw Home udział wzięło ponad 400 firm. I to jest niekwestionowany sukces organizatorów. W ciągu roku ilość wystawców powiększyła się czterokrotnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50.-edycja-standout.-warsaw-home-2017%3A-glosowanie,34173,artykul.html

Ponieważ niezwykle ważne dla firm prezentujących się na targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony - portal Exspace.pl wspiera wystawców organizując StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja marek i oferty produktowej wystawców największych imprez wystawienniczych w Polsce i w Europie jeszcze długo po targach. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie są jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Do finału 50 edycji StandOUT. Warsaw Home 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 63 firmy uczestniczące w targach Warsaw Home 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. Warsaw Home 2017 zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (10.09-24.10.17 r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 25 października br.:


Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii !
W czterdziestu dziewięciu edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 117 000 głosów. Konkurs realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.

Źródło: Exspace.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad 50. Edycją StandOUT. objęły: Miesięcznik "BIZNES meble.pl”, HOMESQUARE - Portal poświęcony wzornictwu, architekturze, aranżacji wnętrz i ogrodów, Agencja Public Relations OKK, Magazif o wnętrzach, produktach i projektantach i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764