logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

50. Edycja Standout. Warsaw Home 2017: Głosowanie

   19.10.2017, przeczytano 2132 razy
ilustracjastrzałka

8 października br. zakończyły się Warsaw Home 2017, międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. W tegorocznej edycji Warsaw Home udział wzięło ponad 400 firm. I to jest niekwestionowany sukces organizatorów. W ciągu roku ilość wystawców powiększyła się czterokrotnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50.-edycja-standout.-warsaw-home-2017%3A-glosowanie,34173,artykul.html

Ponieważ niezwykle ważne dla firm prezentujących się na targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony - portal Exspace.pl wspiera wystawców organizując StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja marek i oferty produktowej wystawców największych imprez wystawienniczych w Polsce i w Europie jeszcze długo po targach. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie są jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Do finału 50 edycji StandOUT. Warsaw Home 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 63 firmy uczestniczące w targach Warsaw Home 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. Warsaw Home 2017 zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (10.09-24.10.17 r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 25 października br.:


Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii !
W czterdziestu dziewięciu edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 117 000 głosów. Konkurs realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.

Źródło: Exspace.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad 50. Edycją StandOUT. objęły: Miesięcznik "BIZNES meble.pl”, HOMESQUARE - Portal poświęcony wzornictwu, architekturze, aranżacji wnętrz i ogrodów, Agencja Public Relations OKK, Magazif o wnętrzach, produktach i projektantach i Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764