8 października br. zakończyły się Warsaw Home 2017, międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. W tegorocznej edycji Warsaw Home udział wzięło ponad 400 firm. I to jest niekwestionowany sukces organizatorów. W ciągu roku ilość wystawców powiększyła się czterokrotnie.
Ponieważ niezwykle ważne dla firm prezentujących się na targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony - portal Exspace.pl wspiera wystawców organizując StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja marek i oferty produktowej wystawców największych imprez wystawienniczych w Polsce i w Europie jeszcze długo po targach. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie są jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.
Do finału 50 edycji StandOUT. Warsaw Home 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 63 firmy uczestniczące w targach Warsaw Home 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. Warsaw Home 2017 zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (10.09-24.10.17 r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 25 października br.:
Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii !
W czterdziestu dziewięciu edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 117 000 głosów. Konkurs realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy.
Źródło: Exspace.pl