logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54-calowa „eko” premiera - Mutoh Valuejet 1324

   12.10.2011, przeczytano 3439 razy
ilustracjastrzałka
Mutoh ValueJet 1324

Nowy ValueJet 1324 (VJ-1324) to następca modelu VJ-1304. Został on wyposażony w 1440-dyszowe głowice DX6 podwyższające jego prędkość dwukrotnie w stosunku do poprzednika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-calowa-eko-premiera---mutoh-valuejet-1324,13684,artykul.html

Ploter Mutoh ValueJet 1324 to urządzenie 54-calowe. Przyjmuje on materiały o szerokości do 1371 mm. Szerokość robocza (zadruku) wynosi przy druku 2-kierunkowym 1361 mm. VJ-1324 wyposażony jest w 1440-dyszową głowicę DX6, która umożliwia druk ze zmienną wielkością kropli (Vardot). Dzięki oprogramowaniu istnieje możliwość niezależnej regulacji wielkości kropel wychodzących z poszczególnych dysz. Wielkość kropli jest także zmieniana w zależności od drukowanej grafiki, np. inna kombinacja rozmiarów do apli, inna do detali i przejść tonalnych.

VJ-1324 osiąga produkcyjną prędkość zadruku 27,9 mkw./h (bez paskowania) i drukuje z maksymalną jakością 1440 x 1440 dpi. Nowością jest rozdzielczość 1080 dpi. W trybie Quality ploter drukuje z prędkością 6 m2/h, natomiast w najczęściej wybieranych trybach produkcyjnych osiągalne ma być 8-12 mkw./h. Ploter posiada 12 zdefinowanych trybów druku, które umożliwiać mają szybką zmianą parametrów pracy. Zmodyfikowano także nieco budowę urządzenia poprzez powiększenie otworu służącego do czyszczenia głowic.

Ploter ValueJet wyposażony jest w system druku falą z przeplotem (ang. Intelligent Interweaving), pomagający wyeliminować efekt paskowania i niepożądane efekty występujące podczas nakładania pasów. Jak deklaruje dystrybutor, w momencie użycia profili kolorystycznych przygotowanych dla nowej metody zwiększa się osiągalny gamut kolorów a także ich intensywność.

Używany przez VJ-1324 ekologiczny atrament solwentowy Eco Ultra, jak deklaruje dystrybutor, nie wydziela agresywnych zapachów, a także charakteryzuje się lepszą wchłanialnością i skróconym czasem schnięcia w stosunku do innych atramentów eko-solwentowych. Dodatkowo rozszerzony miał zostać gamut kolorów, a wydruki z użyciem atramentów Eco-Ultra charakteryzować mają się maksymalnie 3-letnią odpornością na czynniki zewnętrzne (np. UV lub woda).

Mutoh ValueJet 1324 przeznaczony jest do druku nisko i średnio nakładowych grafik indoor i outdoor, takich jak: plakaty, banery, backlighty, grafiki POS, grafiki na pojazdy, naklejki, fotografie, itd. Zdaniem dystrybutora, ValueJet 1324 „ma duże szanse okazać się najpopularniejszym ploterem „eko” na rynku”.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764