logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards

   24.11.2020, przeczytano 692 razy
strzałkistrzałka
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards ZOBACZ ILUSTRACJE

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-kampanie-nagrodzone-w-21.-edycji-effie-awards,389311,artykul.html

Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej – zarówno w ograniczonych liczebnie grupach jak i online – co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 wybitnych ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe – mówi Tomasz Suchański przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:

  • Żabka - Mały Wielki Sklep – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD,
  • EKO Petycje – ING Bank Śląski, Brain, GONG, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub,
  • Przejdźmy na TY – Tyskie, GONG, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA,
  • Mak? Mnie to pasuje! – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa,
  • To, co ważne – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.

Wśród nagrodzonych złotem znalazła się, także kampania zgłoszona w nowej kategorii React
& Sustain (w tej kategorii nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub poza biznesowe).

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli:

  • wśród agencji – DDB Warszawa,
  • spośród agencji mediowych – Wavemaker,
  • jako firma – McDonald’s

Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie awards.effie.pl.

Duże zainteresowanie tegoroczną edycją Effie Awards to bardzo dobry znak dla branży. Zaangażowanie marketerów i agencji w przygotowywanie wysokiej jakości zgłoszeń w tym trudnym dla biznesu roku, to dowód na to, że sektor komunikacji marketingowej aktywnie odpiera wyzwania covidowe. Dla SAR, tegoroczne obrady także nie były proste, nie raz wymagały niestandardowych rozwiązań. Mamy jednak poczucie, że jako organizacja weszliśmy na nowy poziom realizacji wydarzeń i tworzenia ciekawych doświadczeń dla ich uczestników – podsumował Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie https://vod.sar.org.pl/. Dostęp do wydarzenia, po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie – około 3000 zarejestrowanych osób.

Każdy kto zarejestrował się na Galę w ciągu tygodnia od zakończenia wydarzenia otrzyma pakiet korzyści ufundowany przez sponsorów, m. in.: rabaty na szkolenia, wykłady i badania, raporty oraz kody dostępu do płatnych serwisów. Pełna lista benefitów dostępna na stronie vod.sar.org.pl.

    Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

    Galeria: Gala Effie Awards 2020

    Dodatkowe informacje:

    W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Na Nowe Czasy wspierają:
    Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
    Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
    Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
    Partner Technologiczny: Content Spot
    Partner: Kukbuk
    Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
    Patroni medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
    Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
    Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
    W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
    Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
    28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
    Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
    Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764