logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards

   24.11.2020, przeczytano 1518 razy
strzałkistrzałka
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards ZOBACZ ILUSTRACJE

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-kampanie-nagrodzone-w-21.-edycji-effie-awards,389311,artykul.html

Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej – zarówno w ograniczonych liczebnie grupach jak i online – co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 wybitnych ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe – mówi Tomasz Suchański przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:

  • Żabka - Mały Wielki Sklep – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD,
  • EKO Petycje – ING Bank Śląski, Brain, GONG, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub,
  • Przejdźmy na TY – Tyskie, GONG, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA,
  • Mak? Mnie to pasuje! – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa,
  • To, co ważne – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.

Wśród nagrodzonych złotem znalazła się, także kampania zgłoszona w nowej kategorii React
& Sustain (w tej kategorii nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub poza biznesowe).

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli:

  • wśród agencji – DDB Warszawa,
  • spośród agencji mediowych – Wavemaker,
  • jako firma – McDonald’s

Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie awards.effie.pl.

Duże zainteresowanie tegoroczną edycją Effie Awards to bardzo dobry znak dla branży. Zaangażowanie marketerów i agencji w przygotowywanie wysokiej jakości zgłoszeń w tym trudnym dla biznesu roku, to dowód na to, że sektor komunikacji marketingowej aktywnie odpiera wyzwania covidowe. Dla SAR, tegoroczne obrady także nie były proste, nie raz wymagały niestandardowych rozwiązań. Mamy jednak poczucie, że jako organizacja weszliśmy na nowy poziom realizacji wydarzeń i tworzenia ciekawych doświadczeń dla ich uczestników – podsumował Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie https://vod.sar.org.pl/. Dostęp do wydarzenia, po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie – około 3000 zarejestrowanych osób.

Każdy kto zarejestrował się na Galę w ciągu tygodnia od zakończenia wydarzenia otrzyma pakiet korzyści ufundowany przez sponsorów, m. in.: rabaty na szkolenia, wykłady i badania, raporty oraz kody dostępu do płatnych serwisów. Pełna lista benefitów dostępna na stronie vod.sar.org.pl.

    Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

    Galeria: Gala Effie Awards 2020

    Dodatkowe informacje:

    W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Na Nowe Czasy wspierają:
    Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
    Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
    Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
    Partner Technologiczny: Content Spot
    Partner: Kukbuk
    Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
    Patroni medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Polscy projektanci z dwiema głównymi nagrodami w Seulu
    Aż dwie nagrody GRAND PRIZE w koreańskim konkursie ASIA DESIGN PRIZE zdobyli projektanci z gdańskiego studia TOFU. Spośród ponad 1000 prac zgłoszonych z różnych zakątków świata, Jury tegorocznego konkursu przyznało tylko dziesięć tego typu wyróżnień z czego dwa trafiły w ręce Polaków.
    To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
    Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
    Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
    #UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
    Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
    Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764