logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards

   24.11.2020, przeczytano 1053 razy
strzałkistrzałka
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards ZOBACZ ILUSTRACJE

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-kampanie-nagrodzone-w-21.-edycji-effie-awards,389311,artykul.html

Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej – zarówno w ograniczonych liczebnie grupach jak i online – co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 wybitnych ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe – mówi Tomasz Suchański przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:

  • Żabka - Mały Wielki Sklep – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD,
  • EKO Petycje – ING Bank Śląski, Brain, GONG, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub,
  • Przejdźmy na TY – Tyskie, GONG, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA,
  • Mak? Mnie to pasuje! – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa,
  • To, co ważne – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.

Wśród nagrodzonych złotem znalazła się, także kampania zgłoszona w nowej kategorii React
& Sustain (w tej kategorii nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub poza biznesowe).

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli:

  • wśród agencji – DDB Warszawa,
  • spośród agencji mediowych – Wavemaker,
  • jako firma – McDonald’s

Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie awards.effie.pl.

Duże zainteresowanie tegoroczną edycją Effie Awards to bardzo dobry znak dla branży. Zaangażowanie marketerów i agencji w przygotowywanie wysokiej jakości zgłoszeń w tym trudnym dla biznesu roku, to dowód na to, że sektor komunikacji marketingowej aktywnie odpiera wyzwania covidowe. Dla SAR, tegoroczne obrady także nie były proste, nie raz wymagały niestandardowych rozwiązań. Mamy jednak poczucie, że jako organizacja weszliśmy na nowy poziom realizacji wydarzeń i tworzenia ciekawych doświadczeń dla ich uczestników – podsumował Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie https://vod.sar.org.pl/. Dostęp do wydarzenia, po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie – około 3000 zarejestrowanych osób.

Każdy kto zarejestrował się na Galę w ciągu tygodnia od zakończenia wydarzenia otrzyma pakiet korzyści ufundowany przez sponsorów, m. in.: rabaty na szkolenia, wykłady i badania, raporty oraz kody dostępu do płatnych serwisów. Pełna lista benefitów dostępna na stronie vod.sar.org.pl.

    Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

    Galeria: Gala Effie Awards 2020

    Dodatkowe informacje:

    W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Na Nowe Czasy wspierają:
    Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
    Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
    Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
    Partner Technologiczny: Content Spot
    Partner: Kukbuk
    Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
    Patroni medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Kreatury 2021 rozdane
    Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.
    Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już jutro
    Już w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji.  Agencje, domy mediowe i freelancerzy powalczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku Media Marketing Polska (MMP).
    Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki
    10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR...
    Ryszard Solski dołączył do grona laureatów „Łbów PR”
    Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło laureata Nagrody „Łby PR” 2021. Podczas konferencji "PSPR Day" statuetkę odebrał Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications. Wydarzenie było też sposobnością do spotkania się laureata z branżową publicznością i rozmowy m.in. o planach biznesowych, sektorze PR i jego reprezentacji,...
    Zrealizowane przez agencję Partner of Promotion i Medisept  działania otrzymały nominację w kategorii Public Affairs w międzynarodowym konkursie z zakresu  PR i komunikacji „European Excellence Awards”.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764