logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards

   24.11.2020, przeczytano 801 razy
strzałkistrzałka
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards ZOBACZ ILUSTRACJE

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-kampanie-nagrodzone-w-21.-edycji-effie-awards,389311,artykul.html

Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej – zarówno w ograniczonych liczebnie grupach jak i online – co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 wybitnych ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe – mówi Tomasz Suchański przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:

  • Żabka - Mały Wielki Sklep – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD,
  • EKO Petycje – ING Bank Śląski, Brain, GONG, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub,
  • Przejdźmy na TY – Tyskie, GONG, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA,
  • Mak? Mnie to pasuje! – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa,
  • To, co ważne – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.

Wśród nagrodzonych złotem znalazła się, także kampania zgłoszona w nowej kategorii React
& Sustain (w tej kategorii nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub poza biznesowe).

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli:

  • wśród agencji – DDB Warszawa,
  • spośród agencji mediowych – Wavemaker,
  • jako firma – McDonald’s

Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie awards.effie.pl.

Duże zainteresowanie tegoroczną edycją Effie Awards to bardzo dobry znak dla branży. Zaangażowanie marketerów i agencji w przygotowywanie wysokiej jakości zgłoszeń w tym trudnym dla biznesu roku, to dowód na to, że sektor komunikacji marketingowej aktywnie odpiera wyzwania covidowe. Dla SAR, tegoroczne obrady także nie były proste, nie raz wymagały niestandardowych rozwiązań. Mamy jednak poczucie, że jako organizacja weszliśmy na nowy poziom realizacji wydarzeń i tworzenia ciekawych doświadczeń dla ich uczestników – podsumował Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie https://vod.sar.org.pl/. Dostęp do wydarzenia, po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie – około 3000 zarejestrowanych osób.

Każdy kto zarejestrował się na Galę w ciągu tygodnia od zakończenia wydarzenia otrzyma pakiet korzyści ufundowany przez sponsorów, m. in.: rabaty na szkolenia, wykłady i badania, raporty oraz kody dostępu do płatnych serwisów. Pełna lista benefitów dostępna na stronie vod.sar.org.pl.

    Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

    Galeria: Gala Effie Awards 2020

    Dodatkowe informacje:

    W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Na Nowe Czasy wspierają:
    Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
    Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
    Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
    Partner Technologiczny: Content Spot
    Partner: Kukbuk
    Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
    Patroni medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier
    Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.
    Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.
    Good Design Award 2020 dla nowego Mitsubishi Eclipse Cross Phev
    Nowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, który zadebiutuje na polskim rynku już w najbliższy wtorek, 27 kwietnia 2021 roku, otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Good Design Award 2020.
    Produkcje Primemovers dla PGNiG z międzynarodowymi nagrodami
    Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca...
    Red Dot dla polskiej marki Opoczno
    Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764