Rusza największa multimedialna kampania promująca polską turystykę za granicą. Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki. Podczas kampanii Polska Organizacja Turystyczna chce przekonać nodbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem.
Celem kampanii jest zobrazowanie i podkreślenie walorów turystycznych Polski, kraju tętniącego życiem, oryginalnego i nowoczesnego, którego mieszkańcy są spontanicznymi, gościnnymi oraz otwartymi na nowoczesność ludźmi, których talent i profesjonalizm obrazuje wiele sektorów społecznych i gospodarczych. Wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Odwołujemy się do pozytywnych skojarzeń i emocji. Każda odsłona kampanii będzie pokazywała coś nowego i unikatowego, bo naszym celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem?
Dobór mediów w kampanii, a także dostosowanie do poszczególnych grup docelowych, wynika ze strategii komunikacji na poszczególnych rynkach, która została opracowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przed rozpoczęciem kampanii. Podczas kampanii będą wykorzystywane standardowe narzędzia promocyjne ATL (TV, prasa, outdoor). Działania te wsparte zostaną działaniami komunikacyjnymi i Public Relations skoncentrowanymi na współpracy z mediami i po raz pierwszy również z blogerami, których, poprzez starannie dobrane aktywności, chcemy zainteresować tematem - Polska. Kryterium doboru poszczególnych mediów jest największy procentowy udział odbiorców z grupy docelowej, którzy zetkną się przynajmniej raz z naszą reklamą. Zależy nam na jak najszerszym dotarciu z informacją o Polsce. W budowaniu zasięgu pomogą takie media jak: telewizja, Internet oraz prasa .
Źródło: www.media2.pl