logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

54 mln zł na reklamę Polski za granicą

  PR 16.06.2011, przeczytano 2461 razy

Rusza największa multimedialna kampania promująca polską turystykę za granicą. Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki. Podczas kampanii Polska Organizacja Turystyczna chce przekonać nodbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/54-mln-zl-na-reklame-polski-za-granica,12721,artykul.html

Celem kampanii jest zobrazowanie i podkreślenie walorów turystycznych Polski, kraju tętniącego życiem, oryginalnego i nowoczesnego, którego mieszkańcy są spontanicznymi, gościnnymi oraz otwartymi na nowoczesność ludźmi, których talent i profesjonalizm obrazuje wiele sektorów społecznych i gospodarczych. Wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Odwołujemy się do pozytywnych skojarzeń i emocji. Każda odsłona kampanii będzie pokazywała coś nowego i unikatowego, bo naszym celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem?

Dobór mediów w kampanii, a także dostosowanie do poszczególnych grup docelowych, wynika ze strategii komunikacji na poszczególnych rynkach, która została opracowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przed rozpoczęciem kampanii. Podczas kampanii będą wykorzystywane standardowe narzędzia promocyjne ATL (TV, prasa, outdoor). Działania te wsparte zostaną działaniami komunikacyjnymi i Public Relations skoncentrowanymi na współpracy z mediami i po raz pierwszy również z blogerami, których, poprzez starannie dobrane aktywności, chcemy zainteresować tematem - Polska. Kryterium doboru poszczególnych mediów jest największy procentowy udział odbiorców z grupy docelowej, którzy zetkną się przynajmniej raz z naszą reklamą. Zależy nam na jak najszerszym dotarciu z informacją o Polsce. W budowaniu zasięgu pomogą takie media jak: telewizja, Internet oraz prasa . 

Źródło: www.media2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764