logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

55. edycja Standout. 4 Design Days 2018

   27.02.2018, przeczytano 3015 razy
ilustracjastrzałka

55. edycja StandOUT. 4 Design Days 2018 prezentuje stoiska wybranych wystawców targów towarzyszących 4DDD 2018 - jednemu z ważniejszych wydarzeń z architekturą, designem i nieruchomościami w roli głównej, które odbyło się w dniach 15-18 lutego br. w Katowicach. 4DDD 2018 to: 300 prelegentów, 9 tys. profesjonalistów, 25 tys. zwiedzających i ponad 300 wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/55.-edycja-standout.-4-design-days-2018,35590,artykul.html

Tradycyjnie już po największych targach w Polsce i Europie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.

Nominowani

Do StandOUT.  4DD 2018 architekci współpracujący z portalem Exspace.pl nominowali 51 firm, które mają szansę na zdobycie prestiżowych wyróżnień. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy nominowani przez Kapitułę Plebiscytu.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Na portalu Exspace.pl zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej nominowanych wystawców targów 4DD 2018. W wyznaczonym czasie (26 lutego – 12 marca 2018 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie [5] to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 13 marca br.


Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie. Fakt, że plebiscyt, realizowany przez portal Exspace.pl od roku 2012, odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych pięćdziesięciu trzech edycjach StandOUT. oddano ponad 125 000 głosów.

Źródło: Exspace.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat Medialny objęły: Magazif, Laska Design, Agencja Public Relations OKK i Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764