W minionym tygodniu, zakończyły się dwudniowe obrady jury konkursu Kreatura’24 pod przewodnictwem Juliusza Baliszewskiego, strategy & new business partnera w Brain Warsaw.
26 osobowe jury oceniło 142 prace rywalizujące w 24 kategoriach głównych, podzielonych na dwa bloki: Media tradycyjne i cyfrowe oraz Kampanie specjalne i techniki kreatywne. Po raz szósty zgłoszenia przyjmowane były także w kategorii Kreatura X, poświęconej młodym twórcom, których zadaniem było kreatywnie odpowiedzieć na wyzwania zawarte w briefie marki Škoda.
- To były zdyscyplinowane obrady, całkowicie skupione na dyskusji o sile pomysłów kreatywnych. Nie mam też poczucia, że jakaś praca, która na to zasługiwała, została pominięta czy niedoceniona – byliśmy w tym względzie nie tylko zdyscyplinowani, ale i dość zgodni - podsumował pracę tegorocznego jury Juliusz Baliszewski.
W tegorocznej Kreaturze, spośród nominowanych projektów wyłonione zostały wyróżnienia, nagrody główne, a także nagroda specjalna oraz Grand Prix. Kto będzie się cieszył tymi prestiżowymi tytułami dowiemy się na uroczystej gali ogłoszenia wyników, która odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie przy ul. Otwockiej 14.
Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji, stworzony z myślą o twórcach, firmach oraz organizacjach, które wyróżniły się w realizacji kampanii marketingowych – zarówno na zlecenie, jak i w ramach promocji własnej. Tegoroczna edycja jest już 28. i tak jak poprzednie skierowana jest do agencji wszystkich specjalizacji, dostawców usług marketingowych, marketerów, a także innych podmiotów
i organizacji prowadzących lub zlecających działania marketingowe.
- Pełna lista nominowanych dostępna jest na stronie: kreatura.pl/nominacje.
Źródło: VFP Communications