logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5bonsai - nowa agencja w grupie They.pl

  PR 07.05.2024, przeczytano 519 razy
ilustracja

Grupa They.pl wyodrębnia w swojej strukturze nową agencję 5BONSAI, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot, specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka, który jest związany z grupą od 9 lat. 5BONSAI koncentruje się nie tylko na rynku polskim, ale jednocześnie rozpoczyna też ekspansję na kilka wybranych rynków Europy Zachodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5bonsai---nowa-agencja-w-grupie-they.pl,404101,artykul.html

5BONSAI powstała jako odpowiedź Grupy They.pl na rosnące zapotrzebowanie klientów i marek na spersonalizowaną, opartą na ścisłej analizie danych komunikację do konsumentów i użytkowników poprzez systemy eCRM.

Agencję 5BONSAI tworzy zespół ponad 50 ekspertów eCRM i profesjonalistów MarTech, korzystających z ponad 25 narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu. 5BONSAI posiada status partnera Salesforce, specjalizując się w obsłudze platformy Marketing Cloud, a także partnera Synerise – jednego z liderów technologicznych w Polsce.

5BONSAI jest częścią Grupy They.pl, zbudowanej wokół agencji digital marketingowej They.pl, działającej na rynku od ponad 15 lat i realizującej projekty digital (w tym również eCRM i marketing automation) dla firm takich jak m.in. Samsung, New Balance, Nestlé, Nespresso, Crocs czy CCC.

– Utworzenie 5BONSAI to kontynuacja strategii rozwoju w obszarze eCRM, którą konsekwentnie realizowaliśmy przez ostatnie lata w ramach agencji They.pl. Nawiązaliśmy przez te lata współpracę zarówno z globalnymi markami, jak i liderami biznesu na rynku polskim, powiększyliśmy zespół o znakomitych ekspertów, zadbaliśmy również o wewnętrzne procesy obsługi klienta, dzięki którym zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę. Zgromadzona wiedza i kompetencje pozwalają nam teraz pójść o krok dalej – stworzyć osobną agencję wyspecjalizowaną w tej dziedzinie i działać skutecznie nie tylko na polskim rynku, ale i szerzej, bo zaczynamy od razu ekspansję na kilka wybranych rynków europejskich, a konkretnie: Niemcy, Szwajcarię, Francję, Benelux oraz Wielką Brytanię – mówi Tobiasz Bierka, CEO spółki 5BONSAI.

Tobiasz Bierka jest związany z They.pl od 2015 roku, gdy rozpoczął budowę od podstaw pionu eCRM – od strategii ofertowej, poprzez zatrudnienie specjalistów i ich rozwój, aż po nawiązanie współpracy z kluczowymi klientami agencji w tym obszarze. Przez cały ten czas pełnił w They.pl funkcję eCRM & Marketing Automation Director.

Jako CEO nowej spółki będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój prowadzonych projektów eCRM oraz jej ekspansję zagraniczną.

Źródło: 5BONSAI

5bonsai.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764