logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5bonsai - nowa agencja w grupie They.pl

  PR 07.05.2024, przeczytano 265 razy
ilustracja

Grupa They.pl wyodrębnia w swojej strukturze nową agencję 5BONSAI, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot, specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka, który jest związany z grupą od 9 lat. 5BONSAI koncentruje się nie tylko na rynku polskim, ale jednocześnie rozpoczyna też ekspansję na kilka wybranych rynków Europy Zachodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5bonsai---nowa-agencja-w-grupie-they.pl,404101,artykul.html

5BONSAI powstała jako odpowiedź Grupy They.pl na rosnące zapotrzebowanie klientów i marek na spersonalizowaną, opartą na ścisłej analizie danych komunikację do konsumentów i użytkowników poprzez systemy eCRM.

Agencję 5BONSAI tworzy zespół ponad 50 ekspertów eCRM i profesjonalistów MarTech, korzystających z ponad 25 narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu. 5BONSAI posiada status partnera Salesforce, specjalizując się w obsłudze platformy Marketing Cloud, a także partnera Synerise – jednego z liderów technologicznych w Polsce.

5BONSAI jest częścią Grupy They.pl, zbudowanej wokół agencji digital marketingowej They.pl, działającej na rynku od ponad 15 lat i realizującej projekty digital (w tym również eCRM i marketing automation) dla firm takich jak m.in. Samsung, New Balance, Nestlé, Nespresso, Crocs czy CCC.

– Utworzenie 5BONSAI to kontynuacja strategii rozwoju w obszarze eCRM, którą konsekwentnie realizowaliśmy przez ostatnie lata w ramach agencji They.pl. Nawiązaliśmy przez te lata współpracę zarówno z globalnymi markami, jak i liderami biznesu na rynku polskim, powiększyliśmy zespół o znakomitych ekspertów, zadbaliśmy również o wewnętrzne procesy obsługi klienta, dzięki którym zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę. Zgromadzona wiedza i kompetencje pozwalają nam teraz pójść o krok dalej – stworzyć osobną agencję wyspecjalizowaną w tej dziedzinie i działać skutecznie nie tylko na polskim rynku, ale i szerzej, bo zaczynamy od razu ekspansję na kilka wybranych rynków europejskich, a konkretnie: Niemcy, Szwajcarię, Francję, Benelux oraz Wielką Brytanię – mówi Tobiasz Bierka, CEO spółki 5BONSAI.

Tobiasz Bierka jest związany z They.pl od 2015 roku, gdy rozpoczął budowę od podstaw pionu eCRM – od strategii ofertowej, poprzez zatrudnienie specjalistów i ich rozwój, aż po nawiązanie współpracy z kluczowymi klientami agencji w tym obszarze. Przez cały ten czas pełnił w They.pl funkcję eCRM & Marketing Automation Director.

Jako CEO nowej spółki będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój prowadzonych projektów eCRM oraz jej ekspansję zagraniczną.

Źródło: 5BONSAI

5bonsai.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764