logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5th Polish Car Wrap Championship: Mistrzowie oklejania wybrani

   23.04.2014, przeczytano 3858 razy
ilustracja
Aplikatorzy podczas bicia rekordu w oklejaniu samochodu Audi A6 trzeciego dnia 5th Polish Car Wrap Championship

Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki z firmy Datexa zostali zwycięzcami piątych Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship – które odbyły się na targach Motor Show na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5th-polish-car-wrap-championship%3A-mistrzowie-oklejania-wybrani,21446,artykul.html

5 zespołów, 3 dni zmagań i 3 zadania w zakresie oklejania samochodów Mercedes-Benz Citan Furgon. Ciężka praca, ogromny wysiłek i prawdziwy koncert na rakle, opalarki i folie. Piąta edycja Polish Car Wrap Championship została rozstrzygnięta w blasku złota, fleszy i lejącego się strumieniami szampana.

Pierwsze miejsce i tytuł Mistrzów Polski w Aplikacjach Samochodowych 2014 zdobył team w składzie Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki z firmy Datexa. Na drugim stopniu podium uplasowali się Damian Dynowski i Katarzyna Śliwa z firmy Car Folie, a na trzecim – Marcin Spalik i Adam Szumilas z firmy Art System.

W tym roku poziom zmagań był niezwykle wysoki” – mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny magazynu VISUAL COMMUNICATION. „W zgodnej opinii Jury, ale i zawodników, co warto podkreślić, wygrali najlepsi. Jednakże swój kunszt i maestrię pokazały wszystkie teamy, co miało swoje wyraźne uzasadnienie w punktacji, w której prowadzenie zmieniało się każdego dnia”.

Zwycięzcy mistrzostw będą mogli wybrać jedną z dwóch nagród ufundowanych przez firmę Epson: ploter wielkoformatowy Epson SureColor SC-T3000 lub upust na inną maszynę Epson z serii SC w wysokości 1500 euro.

3. dnia mistrzostw 5 dwuosobowych ekip, które do tej pory nigdy ze sobą nie pracowały, połączyły siły, podejmując próbę pobicia rekordu świata w oklejaniu samochodu Audi A6 ustanowionego w 2012 roku przez aplikatorów z Danii. W oklejaniu wzięli udział: Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki (Datexa), Piotr Adamczyk i Katarzyna Śliwa (Car Folie), Marcin Spalik i Adam Szumilas (Art System). Damian Tarczykowski i Jarosław Franczak (Remedia), Marcin Wasilewski i Daniel Łaut (Aba Plus). Całość prac koordynował Piotr Lewalski, który jednocześnie, jako Przewodniczący Techniczny Jury, był odpowiedzialny za jakość wykonanej pracy i zgodność ze sztuką aplikatorską oraz zaliczenie rekordu.

To niezwykle trudne zadanie powiodło się. Podczas 5th Polish Car Wrap Championship w Poznaniu padł nowy rekord w całkowitym oklejeniu Audi A6. Od dziś wynosi on 29 minut i 59 sekund! Samochód nie miał wymontowanych klamek i emblematów. Rekord został pobity na folii do pełnej zmiany koloru auta MACtac Tuning Film 759-00 BF. Film z tego wydarzenia znajduje się na naszej stronie internetowej http://visualcommunication.pl/ i kanale http://www.youtube.com/watch?v=kphWecPdgLs.

5th Polish Car Wrap Championship zorganizowali: European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Partnerami projektu byli: Plastics Group, Avery Dennison (Partnerzy Platynowi), Epson (Sponsor Nagrody Głównej), Reprograf (Partner Technologiczny), Antalis, MACtac (Partnerzy Srebrni) oraz Mercedes-Benz, Audi, LaboPrint i MegaFormat.

Źródło: European Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764