logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5th Polish Car Wrap Championship: teraz na targach Motor Show

  PR 26.03.2014, przeczytano 1667 razy
ilustracjastrzałka

Co zrobić, aby w jednym miejscu i czasie zobaczyć najlepszych aplikatorów i jednocześnie zapoznać się z nowościami w zakresie materiałów i technologii? Trzeba wybrać się w dniach 27-29 marca 2014 roku na tegoroczne Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship. Organizatorem zmagań jest EUROPEAN MEDIA GROUP – wydawca magazynu VISUAL COMMUNICATION, a areną – targi Motor Show, które na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odwiedzi w tym roku 100 tysięcy osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5th-polish-car-wrap-championship%3A-teraz-na-targach-motor-show,21219,artykul.html

Pierwsza i jedyna na polskim rynku impreza rangi Mistrzostw Polski przeznaczona dla aplikatorów zapowiada się niezwykle interesująco. Decyduje o tym liczba zgłoszonych zespołów (Centrum Promocji i Reklamy Remedia, Car Folie, ABA Plus Murawscy, Datexa, Art System) oraz przygotowane zmiany i niespodzianki. „Mamy nadzieję, że w tym roku znów zaskoczymy uczestników i naszych gości” – mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny VISUAL COMMUNICATION. „Po pierwsze, piąta edycja odbędzie się podczas Motor Show – największej tego typu imprezy w Europie Środkowo-Wschodniej. Po drugie, z uwagi na motoryzacyjny charakter targów, zmodyfikowaliśmy też pod tym kątem Mistrzostwa. I w końcu po trzecie, czeka nas moc niespodzianek”.

Podczas pierwszego dnia zmagań uczestnicy będą mieli za zadanie przeprowadzić tuning samochodu według własnego pomysłu, korzystając przy tym z folii marki Avery Dennison. Drużyny będą też mogły użyć częściowo własnych materiałów, aby wzbogacić stworzone przez siebie kreacje. Dzień drugi będzie poświęcony oklejaniu jednego z elementów samochodu za pomocą folii dostarczonych przez Organizatora. W tej kategorii oceniana będzie przede wszystkim precyzja wykonania aplikacji. Trzeciego dnia uczestnicy będą musieli wykazać się niebywałą zręcznością, bowiem ich zadaniem będzie oklejenie na czas jednego elementu karoserii. Podobnie jak drugiego dnia drużyny będą miały do dyspozycji wyłącznie materiał dostarczony przez Organizatora. Trzeci dzień zapowiada się ciekawie również z uwagi na spektakularne wydarzenie, jakim będzie próba pobicia rekordu świata w oklejaniu, ustanowionego w 2012 roku przez aplikatorów z Danii. Uczestnicy podejmą to wyzwanie, korzystając z folii marki MACtac.

Podczas trwania zmagań, które w tym roku już po raz drugi z rzędu odbędą się na samochodach Mercedes-Benz Citan Furgon, na próbę zostaną wystawione wszystkie umiejętności aplikatorskie zawodników: dokładność, kreatywność i praca pod presją czasu. Nagrodą dla nowego Mistrza Polski w Aplikacjach Samochodowych oprócz tytułu będzie ploter wielkoformatowy marki Epson. „W trakcie czterech poprzednich edycji Car Wrap Polish Championship widzieliśmy pot, zmęczenie i radość zwycięzców, którymi tak naprawdę są wszystkie zespoły biorące udział w Mistrzostwach” – mówi dr Łukasz Mikołajczak. „Wierzę, że podobnie będzie i w tym roku, a emocji nie zabraknie. Tak więc już dziś serdecznie zapraszam do hali numer 4, do udziału w prawdziwej foliowej bitwie, w której będą uczestniczyć najlepsi z najlepszych!

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764