logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 influencerek z całego świata w kampanii Tezenis

  PR 25.10.2019, przeczytano 10929 razy
ilustracjastrzałka

Młody i nowatorski duch marki Tezenis jest motywem przewodnim nowej, digitalowej  kampanii z udziałem najpopularniejszych modowych influencerek na świecie. Marka połączyła sześć oryginalnych osobowości, o różnych umiejętnościach, zdolnościach i nadała im na potrzeby kampanii wyróżniające je cechy charakterystyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-influencerek-z-calego-swiata-w-kampanii-tezenis,384469,artykul.html

Ta wesoła i nonszalancka ekipa, składająca się z wyjątkowych sześciu utalentowanych dziewczyn z całego świata, prezentuje - każda we własnym, niepowtarzalnym stylu - nową kolekcję bielizny, która z pewnością stanie się totalnym must-have na nadchodzący sezon zimowy. Znajdziemy w niej: Maffashion (Polska)–The Trendsetter, Giulia De Lellis (Włochy)-The Glamorous, Lola Indigo (Hiszpania)-The Artist, Carolina Carvalho (Portugalia)-The Actress, Rita Dakota (Rosja)- The Rocker, Stefanie Giesinger (Niemcy)-The Model.

Uniwersalna kolekcja, która doskonale odzwierciedla eklektyczną osobowość wszystkich dziewczyn, zaczyna się od linii Ophelia, która przykuwa uwagę piękną i zmysłową koronką.

Russian Tale, to romantyczna propozycja zaprojektowana dla miłośników nowych trendów i mody, którzy nie boją się wyzwań. Wyróżnia się koronkowymi detalami i wstawkami w delikatnych odcieniach pudrowego różu, które idealnie kontrastują z czernią, dając piękny efekt wizualny.

I wreszcie Animal Party, która charakteryzuje się odważnym nadrukiem srebrno-brokatowej zebry na czarnym tle.

Talent, charakter i chęć bycia razem to cechy wyróżniające ten projekt, który łączy wyjątkową „dziewczyńską ekipę”, podobnie jak przyjaźń, która łączy inne dziewczyny na całym świecie.

Start kampanii: 25 październik

Źródło: Calzedonia

www.calzedonia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764