logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

INFOGRAFIKA: 6 kluczowych czynników brandingu w internecie

  PR 10.02.2015, przeczytano 1346 razy
ilustracjastrzałka

Marki, które odnoszą sukces w Internecie muszą być rozpoznawalne i autentyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-kluczowych-czynnikow-brandingu-w-internecie,23901,artykul.html

Serwis internetowy powinien być nowoczesny, zgodny z trendami, ale też obfitujący w aktualności i potwierdzenia bieżącej działalności, gdyż konsumenci są bardzo podejrzliwi wobec firm, które nie publikują takich informacji.

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt
seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?
AI jako partner w organizowaniu eventów
W dzisiejszych czasach, gdzie technologia dynamicznie się rozwija, sztuczna inteligencja (AI) zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w wielu sektorach, w tym w branży eventowej. Coraz częściej firmy wykorzystują AI do usprawnienia i optymalizacji działań, co pozwala na tworzenie jeszcze bardziej efektywnych i godnych zapamiętania wydarzeń. Jednakże, mimo zaawansowanej techniki...
Google AI: narzędzia kreowania zasobów kreatywnych w reklamie
Podczas Google Marketing Live przedstawiliśmy nowe narzędzia do kontroli generowania zasobów kreatywnych, wciągające reklamy, funkcje wizualnego opowiadania historii.
Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci...
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?
Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764