logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6-kolorowy DGI Polajet w Atrium

   28.05.2010, przeczytano 6949 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Atrium zagościła 6-kolorowa wersja plotera solwentowego DGI PolaJet, o szerokości 3,20 m.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-kolorowy-dgi-polajet-w-atrium,10744,artykul.html

Ploter DGI PolaJet 3206 to 6-kolorowa, produkcyjna maszyna solwentowa. Drukuje w palecie CMYK z wykorzystaniem kolorów dodatkowych LC (jasny cyan) i LM (jasna magenta). Wyposażona jest 6 głowic Spectra, pracujących 2.5 mm nad materiałem (grubość przyjmowanego medium wynosi od 0.2 do 0.6 mm). Rzeczywista rozdzielczość z jaką drukuje ploter wynosi 720 dpi. PolaJet wykorzystuje opracowaną w laboratoriach DGI technologię Drop Control Technology, która ma gwarantować równe nakładanie każdej z kropli atramentu - co ma dać w efekcie więcej detali, ostrzejsze krawędzie oraz lepszą głębię i intensywność kolorów.

W trybie „draft” ploter osiąga prędkość do 65-70 m2/h. Typowa prędkość produkcyjna PolaJeta to 35-45 m2/h. Z kolei w trybie wysokojakościowym produktywność sięga 20-25 m2/h. Stosowane w PolaJecie atramenty twardo-solwentowe według dystrybutora zapewniają odporność wydruków na promieniowanie UV i inne czynniki atmosferyczne do 5 lat na zewnątrz.

Szerokość zadruku tego plotera wynosi 3250 mm przy maksymalnej szerokości medium 3300 mm. Podobnie jak wersja 4-kolorowa, ploter wyposażony jest w system nawoju medium o udźwigu roli do 100 kg. PolaJet posiada 4 strefy grzałek o maksymalnej temperaturze pracy 50°C oraz 2 rzędy wentylatorów. Opcjonalnie można wyposażyć ploter w lampę IR o temperaturze pracy 60 – 80°C, by umożliwić szybkie dosuszanie wydruków nawet przy druku w najwyższych, produkcyjnych prędkościach.

Nowy PolaJet to ważąca prawie 2 tony maszyna do ciągłego druku produkcyjnego, przeznaczona do zadruku różnego rodzaju materiałów: bannerów, siatek (także bez podkładu), citylightów, plakatów, billboardów, grafiki na środki transportu i innych. Ploter wyposażony jest w stację roboczą z zainstalowanym oprogramowaniem Wasatch SoftRip.

DGI PolaJet sprawdzić ma się wszędzie tam gdzie istnieje potrzeba szybkiej realizacji średnich i dużych zleceń w zakresie reklamy wielkoformatowej.

Źródło: Atrium

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764