logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 nagród KTR dla projektu „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej”

  PR 25.11.2020, przeczytano 450 razy

Twórcy audiobooka „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" odebrali aż 6 brązowych statuetek KTR - najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się online w poniedziałek, 23 listopada br., projekt został wyróżniony w kategorii m.in. kampanii zintegrowanych, copywritingu i materiału audio - podcastu. Gazeta.pl jest partnerem medialnym tej niezwykłej historii o mierzeniu się z katastrofą klimatyczną na polskiej wsi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-nagrod-ktr-dla-projektu-_chlopi-2050%2C-czyli-agronauci-w-czasach-katastrofy-klimatycznej_,389314,artykul.html

KTR to największy i najbardziej prestiżowy konkurs kreatywności w Polsce. Od 2004 r. wyłaniane są w nim najlepsze prace reklamowe i ich twórcy. W tym roku przyznano 179 nagród KTR, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W czasie uroczystej gali KTR, transmitowanej online 23 listopada br., wręczono statuetki za najbardziej twórcze i pomysłowe idee kreatywne w kraju.  

6 brązowych statuetek trafiło do twórców słuchowiska „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” ze Storytel. Były to nagrody w kategoriach: Audio – podcast, Out-of-home – poster, Integrated Campaigns – Big Idea Campaigns, Branded Content & Entertainment – audio / radio, a także Copywriting i Illustration – ilustracje do reklam prasowych.

Projekt „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej, czyli „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia. Temat wziął na warsztat pisarz Cezary Zbierzchowski, autor powieści fantastyczno-naukowych („Holocaust F”, „Distortion”).  

Audiobook miał swoją premierę w lutym 2020 r. Partnerami projektu są McCann Worldgroup i Mastercard, a Gazeta.pl jest jego patronem medialnym.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” zostali nagrodzeni już m.in. dwoma srebrami w konkursie Innovation 2020 w kategoriach Innowacyjny Biznes w podkategorii CSR oraz Innowacyjne Media/Inne, a także dwoma srebrnymi statuetkami Effie Awards 2020 w kategorii Branded content oraz Kultura i rozrywka.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764