logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network

  PR 24.09.2018, przeczytano 598 razy
ilustracja

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-nominacji-do-effie-dla-dentsu-aegis-network,379448,artykul.html

Właśnie ogłoszono  nominacje do konkursu Effie, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W plebiscycie nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Wśród wyróżnionych kampanii znalazły się działania realizowane przez Dentsu Aegis Network Polska dla marek i firm: Philips,  Biedronka, Optima, USP Zdrowie oraz Opel.

Działania, które uzyskały nominacje to aktywności w kategoriach:

1. Launch/relaunch (kampania: „To nie maszynka do golenia, to OneBlade” dla Philips; Carat Polska, iProspect Polska)

2. Nowe Technologie (kampania: Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” dla Philips; iProspect Polska, Carat Polska, Posterscope Polska)

3. Motoryzacja (kampania: „Człowiek, który widział nową Insignię”; Carat Polska)

4. Long term marketing excellence (kampania: „Optymalne Wybory”; Red8 Advertising)

5. Retail/kanały sprzedaży (kampania: „Gang Świeżaków Powraca”; Isobar Poland Group)

6. Leki i suplementy diety (kampania: „12 tygodni do zdrowych stawów”; Red8 Advertising)

  • Pełna lista nominowanych kampanii znajduje się na stronie organizatora: http://effie.pl/nominowani-2018/. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 października, podczas oficjalnej gali.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764