logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 nominacji IPMA dla Optimise

  PR 07.09.2017, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka

Optimise, globalna agencja performance marketingu, w Polsce należąca do grupy AdNext, została nominowana w prestiżowym konkursie International Performance Marketing Awards. Agencja została wyróżniona w kategorii najlepsza kampania/strategia z zakresu performance dla firmy Neckermann Podróże na Europę Środkowo-Wschodnią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-nominacji-ipma-dla-optimise-,33645,artykul.html

Łącznie Optimise otrzymał aż sześć  nominacji we wszystkich regionach, w których działa Spółka (Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska i Europa). Ponadto, Optimise jest się na liście nominowanych do prestiżowego wyróżnienia Best International Affiliate Network.

Performance Marketing Awards to najbardziej prestiżowy i jednocześnie największy międzynarodowy konkurs dla branży performance marketingu. Tegoroczna ceremonia wyłoni najlepsze kampanie z takich regionów jak: USA, Bliski Wschód i Północna Afryka, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa Zachodnia i Wschodnia.

W kampanii dla Neckermann Podróże doceniono sposób, w jaki Optimise wykorzystał własną technologię analizy customer journey i modele atrybucji.  Pełne wykorzystanie możliwości content i influencer marketingu przełożyło się na duży wzrost sprzedaży biura podróży w stosunku do roku poprzedniego.

- Jesteśmy zaszczyceni nominacją. To potwierdza,  że opracowana przez nas technologia customer journey i  atrybucji reprezentuje najwyższy poziom skutecznie wpływając na zachowania konsumentów. Łącząc technologię z innowacyjnym podejściem do influencer i content marketingu, udało nam się zmaksymalizować sprzedaż i uzyskać bardziej wartościowych konsumentów  w ramach dedykowanych budżetów reklamowych – mówi Michał Pachnik, Strategy & Operations Director Optimise Polska. - Ta nominacja potwierdza, że reprezentujemy najwyższy poziom dostarczając klientom produkt, technologię i obsługę światowej klasy - dodaje.

Wyniki tegorocznej edycji IPMA będą ogłoszone 23 października w Londynie podczas uroczystej ceremonii wręczenia nagród.

Źródło: Optimise Media Group

www.optimise.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764