Optimise, globalna agencja performance marketingu, w Polsce należąca do grupy AdNext, została nominowana w prestiżowym konkursie International Performance Marketing Awards. Agencja została wyróżniona w kategorii najlepsza kampania/strategia z zakresu performance dla firmy Neckermann Podróże na Europę Środkowo-Wschodnią.
Łącznie Optimise otrzymał aż sześć nominacji we wszystkich regionach, w których działa Spółka (Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska i Europa). Ponadto, Optimise jest się na liście nominowanych do prestiżowego wyróżnienia Best International Affiliate Network.
Performance Marketing Awards to najbardziej prestiżowy i jednocześnie największy międzynarodowy konkurs dla branży performance marketingu. Tegoroczna ceremonia wyłoni najlepsze kampanie z takich regionów jak: USA, Bliski Wschód i Północna Afryka, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa Zachodnia i Wschodnia.
W kampanii dla Neckermann Podróże doceniono sposób, w jaki Optimise wykorzystał własną technologię analizy customer journey i modele atrybucji. Pełne wykorzystanie możliwości content i influencer marketingu przełożyło się na duży wzrost sprzedaży biura podróży w stosunku do roku poprzedniego.
- Jesteśmy zaszczyceni nominacją. To potwierdza, że opracowana przez nas technologia customer journey i atrybucji reprezentuje najwyższy poziom skutecznie wpływając na zachowania konsumentów. Łącząc technologię z innowacyjnym podejściem do influencer i content marketingu, udało nam się zmaksymalizować sprzedaż i uzyskać bardziej wartościowych konsumentów w ramach dedykowanych budżetów reklamowych – mówi Michał Pachnik, Strategy & Operations Director Optimise Polska. - Ta nominacja potwierdza, że reprezentujemy najwyższy poziom dostarczając klientom produkt, technologię i obsługę światowej klasy - dodaje.
Wyniki tegorocznej edycji IPMA będą ogłoszone 23 października w Londynie podczas uroczystej ceremonii wręczenia nagród.
Źródło: Optimise Media Group