logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6. edycja konferencji #Linkedinlocalvirtual

   19.05.2023, przeczytano 687 razy
ilustracja

Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual. W czasach wszechobecnych ekspertów-samozwańców, trudno zaufać znajdowanym w internecie informacjom. Świat boryka się obecnie z niedoborem wiarygodnych opinii, czyli tych wygłaszanych przez prawdziwych profesjonalistów w danych dziedzinach. Dlatego tak cenne są wydarzenia skupiające ekspertów takie jak #LinkedInLocalVirtual.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6.-edycja-konferencji-linkedinlocalvirtual,400016,artykul.html

Konferencja #LLV, która jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata, odbędzie się już 24–26 maja. Główne tematy, które zostaną omówione przez wszystkich prelegentów, to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych.

O zakochaniu, mitach i Jakubie z Ciechanowa

W poprzedniej edycji #LLV wzięło udział 2838 uczestników, w tym 1300 osób dołączało do transmisji live każdego dnia! W pokojach dyskusyjnych spotkało się ponad 300 osób. W trakcie całego wydarzenia wymieniliśmy między sobą 4272 wiadomości. Tak duże liczby pokazują popularność wydarzenia oraz zainteresowanie tematami poruszanymi na konferencji.

  • Dlaczego warto zadbać o dobry onboarding i offboarding w firmie?
  • W jakie mity o LinkedIn wierzymy?
  • Jak zorganizoważ niestandardowe akcje na Linkedin?

– Ogromnie się cieszę, że kolejna edycja #LinkedInLocalVirtual nadchodzi wielkimi krokami. Poprzednie spotkania udowodniły, że każde z nich jest absolutnie wyjątkowe. Wszystkie wystąpienia i prezentacje niosły za sobą pełne garści wiedzy, a czas networkingowy był okazją do nowych relacji i wzajemnego dzielenia się doświadczeniami. Jestem pewna, że tak będzie i tym razem! – mówi Anna Wawszkiewicz z Sharebee.

Dwa dni wiedzy

Podczas wydarzenia 29 ekspertek i ekspertów podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu. Pierwszy dzień konferencji – 24 maja – będzie dotyczył zagadnień z obszaru HR i employer brandingu, czyli budowania wizerunku pracodawcy. Drugi dzień z kolei zostanie poświęcony marketingowi i sprzedaży.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.

  • Mateusz Jabłonowski, interim project manager w m-jablonowski.com („Fakapy w programach Employee Advocacy. Jakich błędów unikać?”),
  • Anna Morawiec-Bartosik, założycielka HR Rebels („Co wiemy o swoim wynagrodzeniu?”),
  • Maciej Herman, CEO w Lotte Wedel („Boss Branding to nie wszystko. Po co jestem na LinkedIn?”).

Przedstawicielki BGK, Aleksandra Chuda wraz z Anną Lipską, opowiedzą o tym, jak realizują projekt Employee Advocacy. Z kolei „Jak zbudować imperium contentowe wykorzystując recycling treści i sprytne aplikacje?” to temat, który zgłębi Łukasz Kosuniak, CEO w GrowConsulting. Prelegentką, która również podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, będzie Dagmara Pakulska, autorka Niby-Prasówki („Marka osobista handlowca na LinkedIn”). Podczas wydarzenia zostanie też poruszony temat rzetelności przekazu. Łukasz Malczewski oraz Piotr Jamrogiewicz z d*fusion communication odpowiedzą na pytanie: „Jak pozostać interesującym i utrzymać wiarygodność w czasach nadpodaży superbohaterów?”.

Po każdej prezentacji eksperci będą dostępni na czacie, gotowi odpowiedzieć na pytania uczestników konferencji.

Round Tables – pokoje rozmów

#LinkedInLocalVirtual to również doskonała okazja, by nawiązać ciekawe i wartościowe znajomości oraz relacje. Co więcej, trzeci dzień w sposób szczególny umożliwi uczestnikom aktywny udział w konferencji. Biorący udział w wydarzeniu będą mogli porozmawiać z ekspertami nie tylko na czacie głównym, lecz także na „scenie”, a nawet poddać się konsultacji.

W ramach Round Tables zostaną udostępnione trzy pokoje rozmów. W jednym z nich („LinkedIn to nie tylko posty... Zabawy formą, a nie tylko treścią”) wezmą udział Dariusz Borowski z Business Edge, Sylwia Chmielewska z Sharebee oraz Joanna Waszak z E.ON Polska.

Organizatorem szóstej edycji największej konferencji dla marketerów B2B #LinkedinLocalVirtual, która odbędzie się w dniach 24–26 maja br., jest Sharebee, platforma pozwalająca na skuteczne zarządzanie programami Social Selling i Employee Advocacy w firmach.

O konferencji #LinkedinLocalVirtual

  • Organizator wydarzenia: Sharebee
  • Data: 24-26 maja 2023, g. 10:00 – 15:00
  • Rejestracja na wydarzenie TUTAJ
  • Partnerzy: Marketer +, d*fusion communication, MerchUp, MT Biznes, User.com
  • Patroni medialni: Business Insider, Sprawny Marketing, Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Network Magazyn
  • Wśród prelegentów znaleźli się:

  1. Maja Gojtowska (gojtowska.com)
  2. Łukasz Kosuniak (GrowConsulting)
  3. Dagmara Pakulska (Niby-Prasówka)
  4. Mateusz Jabłonowski (m-jablonowski.com)
  5. Anna Morawiec-Bartosik (HR Rebels)
  6. Ewa Kryj-Satalecka (“Zwinnie o B2B”)
  7. Marcin Grela (Sales Angels)
  8. Agnieszka Wnuk (agnieszkawnuk.com)
  9. Grzegorz Miecznikowski (#ZnanyEkspert)
  10. Maria Szałygin-Brygider (Dell Technologies)
  11. Katarzyna Sitarska (Monday Group)
  12. Maciej Herman (Lotte Wedel)
  13. Miłosz Jacyna (Canal Plus)
  14. Dorota Nowakowska (Grupa Żywiec)
  15. Anna Lipska (BGK)
  16. Aleksandra Chuda (BGK)
  17. Joanna Waszak (E.ON Polska)
  18. Martyna Skalska (Philip Morris International)
  19. Bartek Ziemiański (Sharebee)
  20. Marcin Sokołowski (Sharebee)
  21. Karol Stróż (Sharebee)
  22. Anna Wawszkiewicz (Sharebee)
  23. Sylwia Chmielewska (Sharebee)
  24. Dariusz Borowski (Business Edge)
  25. Łukasz Malczewski (d*fusion communication)
  26. Piotr Jamrogiewicz (d*fusion communication)
  27. Anna Makieła-Zoń (Softiq)
  28. Anna Macnar (HRM Institute)

Źródło: d*fusion communication

www.dfusion.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie...
Sztuka miejska już wkrótce w Chyloni
Warsztaty projektowe dla różnych grup odbiorców, spotkania z twórcami, muzyka i relaks to propozycja Traffic Design na ostatnie dni lata. W otoczeniu realizacji zaproszonych do udziału w festiwalu artystów będziemy świętować Chylonię – zwykłą dzielnicę, a jednocześnie bohaterkę miejskich opowieści.b
BUZZcenter przystąpił do IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie
W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Harbingers prezentuje usługę Brandformance
Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764