logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6. edycja konferencji #Linkedinlocalvirtual

   19.05.2023, przeczytano 591 razy
ilustracja

Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual. W czasach wszechobecnych ekspertów-samozwańców, trudno zaufać znajdowanym w internecie informacjom. Świat boryka się obecnie z niedoborem wiarygodnych opinii, czyli tych wygłaszanych przez prawdziwych profesjonalistów w danych dziedzinach. Dlatego tak cenne są wydarzenia skupiające ekspertów takie jak #LinkedInLocalVirtual.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6.-edycja-konferencji-linkedinlocalvirtual,400016,artykul.html

Konferencja #LLV, która jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata, odbędzie się już 24–26 maja. Główne tematy, które zostaną omówione przez wszystkich prelegentów, to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych.

O zakochaniu, mitach i Jakubie z Ciechanowa

W poprzedniej edycji #LLV wzięło udział 2838 uczestników, w tym 1300 osób dołączało do transmisji live każdego dnia! W pokojach dyskusyjnych spotkało się ponad 300 osób. W trakcie całego wydarzenia wymieniliśmy między sobą 4272 wiadomości. Tak duże liczby pokazują popularność wydarzenia oraz zainteresowanie tematami poruszanymi na konferencji.

  • Dlaczego warto zadbać o dobry onboarding i offboarding w firmie?
  • W jakie mity o LinkedIn wierzymy?
  • Jak zorganizoważ niestandardowe akcje na Linkedin?

– Ogromnie się cieszę, że kolejna edycja #LinkedInLocalVirtual nadchodzi wielkimi krokami. Poprzednie spotkania udowodniły, że każde z nich jest absolutnie wyjątkowe. Wszystkie wystąpienia i prezentacje niosły za sobą pełne garści wiedzy, a czas networkingowy był okazją do nowych relacji i wzajemnego dzielenia się doświadczeniami. Jestem pewna, że tak będzie i tym razem! – mówi Anna Wawszkiewicz z Sharebee.

Dwa dni wiedzy

Podczas wydarzenia 29 ekspertek i ekspertów podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu. Pierwszy dzień konferencji – 24 maja – będzie dotyczył zagadnień z obszaru HR i employer brandingu, czyli budowania wizerunku pracodawcy. Drugi dzień z kolei zostanie poświęcony marketingowi i sprzedaży.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.

  • Mateusz Jabłonowski, interim project manager w m-jablonowski.com („Fakapy w programach Employee Advocacy. Jakich błędów unikać?”),
  • Anna Morawiec-Bartosik, założycielka HR Rebels („Co wiemy o swoim wynagrodzeniu?”),
  • Maciej Herman, CEO w Lotte Wedel („Boss Branding to nie wszystko. Po co jestem na LinkedIn?”).

Przedstawicielki BGK, Aleksandra Chuda wraz z Anną Lipską, opowiedzą o tym, jak realizują projekt Employee Advocacy. Z kolei „Jak zbudować imperium contentowe wykorzystując recycling treści i sprytne aplikacje?” to temat, który zgłębi Łukasz Kosuniak, CEO w GrowConsulting. Prelegentką, która również podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, będzie Dagmara Pakulska, autorka Niby-Prasówki („Marka osobista handlowca na LinkedIn”). Podczas wydarzenia zostanie też poruszony temat rzetelności przekazu. Łukasz Malczewski oraz Piotr Jamrogiewicz z d*fusion communication odpowiedzą na pytanie: „Jak pozostać interesującym i utrzymać wiarygodność w czasach nadpodaży superbohaterów?”.

Po każdej prezentacji eksperci będą dostępni na czacie, gotowi odpowiedzieć na pytania uczestników konferencji.

Round Tables – pokoje rozmów

#LinkedInLocalVirtual to również doskonała okazja, by nawiązać ciekawe i wartościowe znajomości oraz relacje. Co więcej, trzeci dzień w sposób szczególny umożliwi uczestnikom aktywny udział w konferencji. Biorący udział w wydarzeniu będą mogli porozmawiać z ekspertami nie tylko na czacie głównym, lecz także na „scenie”, a nawet poddać się konsultacji.

W ramach Round Tables zostaną udostępnione trzy pokoje rozmów. W jednym z nich („LinkedIn to nie tylko posty... Zabawy formą, a nie tylko treścią”) wezmą udział Dariusz Borowski z Business Edge, Sylwia Chmielewska z Sharebee oraz Joanna Waszak z E.ON Polska.

Organizatorem szóstej edycji największej konferencji dla marketerów B2B #LinkedinLocalVirtual, która odbędzie się w dniach 24–26 maja br., jest Sharebee, platforma pozwalająca na skuteczne zarządzanie programami Social Selling i Employee Advocacy w firmach.

O konferencji #LinkedinLocalVirtual

  • Organizator wydarzenia: Sharebee
  • Data: 24-26 maja 2023, g. 10:00 – 15:00
  • Rejestracja na wydarzenie TUTAJ
  • Partnerzy: Marketer +, d*fusion communication, MerchUp, MT Biznes, User.com
  • Patroni medialni: Business Insider, Sprawny Marketing, Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Network Magazyn
  • Wśród prelegentów znaleźli się:

  1. Maja Gojtowska (gojtowska.com)
  2. Łukasz Kosuniak (GrowConsulting)
  3. Dagmara Pakulska (Niby-Prasówka)
  4. Mateusz Jabłonowski (m-jablonowski.com)
  5. Anna Morawiec-Bartosik (HR Rebels)
  6. Ewa Kryj-Satalecka (“Zwinnie o B2B”)
  7. Marcin Grela (Sales Angels)
  8. Agnieszka Wnuk (agnieszkawnuk.com)
  9. Grzegorz Miecznikowski (#ZnanyEkspert)
  10. Maria Szałygin-Brygider (Dell Technologies)
  11. Katarzyna Sitarska (Monday Group)
  12. Maciej Herman (Lotte Wedel)
  13. Miłosz Jacyna (Canal Plus)
  14. Dorota Nowakowska (Grupa Żywiec)
  15. Anna Lipska (BGK)
  16. Aleksandra Chuda (BGK)
  17. Joanna Waszak (E.ON Polska)
  18. Martyna Skalska (Philip Morris International)
  19. Bartek Ziemiański (Sharebee)
  20. Marcin Sokołowski (Sharebee)
  21. Karol Stróż (Sharebee)
  22. Anna Wawszkiewicz (Sharebee)
  23. Sylwia Chmielewska (Sharebee)
  24. Dariusz Borowski (Business Edge)
  25. Łukasz Malczewski (d*fusion communication)
  26. Piotr Jamrogiewicz (d*fusion communication)
  27. Anna Makieła-Zoń (Softiq)
  28. Anna Macnar (HRM Institute)

Źródło: d*fusion communication

www.dfusion.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764