Konkurs Standout to inicjatywa, która ma na celu wspieranie i promowanie dobrego designu wystawienniczego. Głosując na najciekawsze stoiska targów, zarówno w Polsce jak i w Europie, użytkownicy portalu exspace.pl zabierają głos w dyskusji nt. kondycji designu targowego.
Misją organizatora konkursu jest promocja wystawiennictwa. Prezentacja wystawców, którzy dbają o wizerunek wystawienniczy. Prezentacja grafików, designerów, architektów i twórców, którzy kreują wizerunek firm. U podstaw konkursu legło przekonanie, że dobrze zaprojektowane stoisko pozwala osiągnąć przewagę konkurencyjną. Stanowi integralną część wizerunku firmy, wyrażając jej filozofię i indywidualny charakter. Dobry design i nietuzinkowa realizacja przekładają się na konkretne osiągnięcia biznesowe.
Aktualnie trwa 6. Edycja konkursu: Standout. Tendence 2012. W galerii prezentowanych jest 18 najciekawszych stoisk targów Tendence 2012, które zakończyły się 28 sierpnia br. we Frankfurcie. Wyróżniające się realizacje, prezentowane są w galerii Design+ na stronach organizatora.
W poprzednich edycjach konkursu Standout użytkownicy portalu, oddając łącznie 16 975 głosów, wybrali najlepsze stoiska targów: Motor Show 2012 w Poznaniu, Fibo 2012 w Essen, Instalacje 2012 w Poznaniu, Securex 2012 w Poznaniu oraz ITM Polska 2012 w Poznaniu.
Laureaci Standout to następujące firmy i designerzy:
- Toyota Motor Poland | projekt Bartłomiej Wełna, firma Elipsa Exhibition Services | targi Motor Show 2012 Poznań
- Activlab | projekt Krzysztof Kociszewski | targi Fibo Power 2012 Essen
- Flowair i Robur | projekt Piotr Witwicki, firma Littera | targi Instalacje 2012 Poznań
- Metalkas | projekt Joanna Juszczak, firma URBE | targi Securex 2012 Poznań
- Wichary Technologies | projekt Dział Marketingu Wichary Technologies | targi ITM Polska 2012 Poznań
Stoiska Laureatów prezentowane są w galerii "Na podium" na exspace.pl. Projekty nagrodzonych Standouttem stoisk odzwierciedlają kierunki dla designu wystawienniczego i wyznaczają trendy.
Exspace.pl zachęca swoją inicjatywą do zabrania głosu w dyskusji nad kondycją designu targowego.
Źródło: Exspace.pl