logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6. Edycja konkursu Standout na najciekawsze stoiska targów Tendence 2012 Frankfurt

  PR 04.09.2012, przeczytano 2358 razy
ilustracja

Konkurs Standout to inicjatywa, która  ma na celu  wspieranie i promowanie dobrego designu wystawienniczego. Głosując na najciekawsze stoiska targów, zarówno w Polsce jak i w Europie, użytkownicy portalu exspace.pl zabierają głos w dyskusji nt. kondycji designu targowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6.-edycja-konkursu-standout-na-najciekawsze-stoiska-targow-tendence-2012-frankfurt,16502,artykul.html

Misją organizatora konkursu jest promocja wystawiennictwa. Prezentacja wystawców, którzy dbają o wizerunek wystawienniczy. Prezentacja grafików, designerów, architektów i twórców, którzy kreują wizerunek firm. U podstaw konkursu legło przekonanie, że dobrze zaprojektowane stoisko pozwala osiągnąć przewagę konkurencyjną. Stanowi integralną część wizerunku firmy, wyrażając jej filozofię i indywidualny charakter. Dobry design i nietuzinkowa realizacja przekładają się na konkretne osiągnięcia biznesowe.

Aktualnie trwa 6. Edycja konkursu:  Standout. Tendence 2012. W galerii prezentowanych jest 18 najciekawszych stoisk targów Tendence 2012, które zakończyły się 28 sierpnia br. we Frankfurcie. Wyróżniające się realizacje, prezentowane są w galerii Design+ na stronach organizatora. 

W poprzednich edycjach konkursu Standout  użytkownicy portalu, oddając łącznie 16 975 głosów, wybrali najlepsze stoiska targów: Motor Show 2012 w Poznaniu, Fibo 2012 w Essen, Instalacje 2012 w Poznaniu, Securex 2012 w Poznaniu oraz ITM Polska 2012 w Poznaniu.

Laureaci Standout to następujące firmy i designerzy:

  • Toyota Motor Poland  | projekt Bartłomiej Wełna, firma Elipsa Exhibition Services | targi Motor Show 2012 Poznań
  • Activlab  | projekt Krzysztof Kociszewski | targi Fibo Power 2012 Essen
  • Flowair i Robur | projekt Piotr Witwicki, firma Littera | targi Instalacje 2012 Poznań
  • Metalkas | projekt Joanna Juszczak, firma URBE | targi Securex 2012 Poznań
  • Wichary Technologies | projekt Dział Marketingu Wichary Technologies | targi ITM Polska 2012 Poznań

Stoiska Laureatów prezentowane są w galerii "Na podium" na exspace.pl. Projekty nagrodzonych Standouttem stoisk odzwierciedlają kierunki dla designu wystawienniczego i wyznaczają trendy.

Exspace.pl zachęca swoją inicjatywą do zabrania głosu w dyskusji nad kondycją designu targowego.

Źródło: Exspace.pl

www.exspace.pl

Dodatkowe informacje:

Portal exspace.pl, inicjatywą Standout zaprasza do dyskusji wszystkich, którzy zaangażowani są w sukces wystąpienia targowego: grafików odpowiedzialnych za CI firm, projektantów wzornictwa przemysłowego, architektów, twórców prezentacji multimedialnych, designerów, firmy organizujące wystąpienia, wystawców i odwiedzających targi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764