logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6. edycja plebiscytu RE:PL - Rebranding roku 2018

   22.12.2018, przeczytano 1243 razy
ilustracja

Rozpoczął się pierwszy etap szóstej edycji ogólnopolskiego plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. Podobnie jak rok temu elektorzy i jurorzy konkursu organizowanego pod patronatem Branding Monitor wybiorą najlepszą polską zmianę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6.-edycja-plebiscytu-re%3Apl---rebranding-roku-2018,380618,artykul.html

W ubiegłym roku plebiscyt wzbudził duże zainteresowanie nie tylko ze względu na to, że jest to jedyne tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju, ale także przez zmiany w sposobie wyłaniania finalistów i przyznawania wyróżnień. O zwycięstwie decyduje bowiem szerokie grono specjalistów i ekspertów w dziedzinie brandingu, projektowania i marketingu. W tym roku przebieg konkursu pozostaje na dotychczasowych zasadach.

Zostań elektorem i wybierz finalistów RE:PL 2018

Dziesięciu finalistów, spośród których jury wybierze zwycięzcę, zostanie wskazanych przez tak zwanych elektorów. Ich skład osobowy będzie skompletowany na podstawie zgłoszeń, które można przesyłać do 31 grudnia 2018. Na elektora może zgłosić się każdy, kto czuje się kompetentny do oceny rebrandingów, a więc projektanci, stratedzy marek, specjaliści od brandingu, marketingu, itp. Warto zgłosić swoją kandydaturę i realnie wpłynąć na wyniki bieżącej edycji. Wytyczne, zadania elektora i informacje na temat zgłoszenia znajdują się na stronie plebiscytu https://repl.brandingmonitor.pl/zgloszenie-elektorskie/

Przeprowadzałeś rebranding? Przygotuj kandydaturę marki

Marki, które w 2018 roku przeszły gruntowne zmiany lub wizerunkowe odświeżenie, będą mogły być zgłaszane od 10 stycznia 2019. Należy jednak pamiętać, że zgłoszenie kandydatury zawiera szereg różnych informacji, dlatego już teraz zainteresowane podmioty i autorzy zmian powinni pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu się do udziału w konkursie. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na oficjalnej stronie plebiscytu: https://repl.brandingmonitor.pl.

Najlepszy Polski Rebranding

Zwycięzcę szóstej edycji RE:PL 2018 poznamy do końca marca 2019. W ubiegłym roku po bardzo intensywnych obradach jury zwyciężyła zmiana Mobee Dick, autorstwa agencji Redkroft. Wyróżnione zostały także marki Radia Zet, Radia Kampus i warszawskiego ZTM. A o kim było głośno w 2018 i kto zasłużył na miano najlepszego polskiego rebrandingu tego roku? Dowiemy się już niedługo.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764