Rozpoczął się pierwszy etap szóstej edycji ogólnopolskiego plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. Podobnie jak rok temu elektorzy i jurorzy konkursu organizowanego pod patronatem Branding Monitor wybiorą najlepszą polską zmianę.
W ubiegłym roku plebiscyt wzbudził duże zainteresowanie nie tylko ze względu na to, że jest to jedyne tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju, ale także przez zmiany w sposobie wyłaniania finalistów i przyznawania wyróżnień. O zwycięstwie decyduje bowiem szerokie grono specjalistów i ekspertów w dziedzinie brandingu, projektowania i marketingu. W tym roku przebieg konkursu pozostaje na dotychczasowych zasadach.
Zostań elektorem i wybierz finalistów RE:PL 2018
Dziesięciu finalistów, spośród których jury wybierze zwycięzcę, zostanie wskazanych przez tak zwanych elektorów. Ich skład osobowy będzie skompletowany na podstawie zgłoszeń, które można przesyłać do 31 grudnia 2018. Na elektora może zgłosić się każdy, kto czuje się kompetentny do oceny rebrandingów, a więc projektanci, stratedzy marek, specjaliści od brandingu, marketingu, itp. Warto zgłosić swoją kandydaturę i realnie wpłynąć na wyniki bieżącej edycji. Wytyczne, zadania elektora i informacje na temat zgłoszenia znajdują się na stronie plebiscytu https://repl.brandingmonitor.pl/zgloszenie-elektorskie/
Przeprowadzałeś rebranding? Przygotuj kandydaturę marki
Marki, które w 2018 roku przeszły gruntowne zmiany lub wizerunkowe odświeżenie, będą mogły być zgłaszane od 10 stycznia 2019. Należy jednak pamiętać, że zgłoszenie kandydatury zawiera szereg różnych informacji, dlatego już teraz zainteresowane podmioty i autorzy zmian powinni pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu się do udziału w konkursie. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na oficjalnej stronie plebiscytu: https://repl.brandingmonitor.pl.
Najlepszy Polski Rebranding
Zwycięzcę szóstej edycji RE:PL 2018 poznamy do końca marca 2019. W ubiegłym roku po bardzo intensywnych obradach jury zwyciężyła zmiana Mobee Dick, autorstwa agencji Redkroft. Wyróżnione zostały także marki Radia Zet, Radia Kampus i warszawskiego ZTM. A o kim było głośno w 2018 i kto zasłużył na miano najlepszego polskiego rebrandingu tego roku? Dowiemy się już niedługo.
Źródło: Branding Monitor