logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6. sezon podcastu Tokfm.pl i OLX „Dobra praca”

  PR 24.05.2021, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Na tokfm.pl dostępna jest kolejna – tym razem już szósta – odsłona cyklu podcastowego TOK FM „Dobra praca”, przygotowanego przez redakcję serwisu. Przez cztery miesiące – aż do końca sierpnia będą się w niej pojawiały kolejne treści kierowane do osób zatrudnionych, szukających zatrudnienia i zatrudniających, a także pracowników działów HR i wszystkich zainteresowanych rozwojem zawodowym.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6.-sezon-podcastu-tokfm.pl-i-olx-_dobra-praca_--,391593,artykul.html

W 2020 roku, uwarunkowanym przez pandemię, w cyklu podcastów „Dobra praca” wielokrotnie poruszano tematykę pracy zdalnej, a także kondycji psychicznej pracownika w czasie kryzysu. W audycjach omawiana była też kwestia organizacji pracy z domu, stresu związanego z pandemią oraz wykorzystania lockdownu na rozwój kwalifikacji zawodowych.

W najnowszej, szóstej serii „Dobrej pracy”, która rozpoczęła się z końcem kwietnia 2021 roku, zostaną poruszone różne aspekty nowoczesnej pracy, jej metody i techniki: m.in. agile, OKR czy praca głęboka. Na tokfm.pl pojawią się też odcinki poświęcone motywacji czy pracoholizmowi.

Częścią cyklu są także odcinki bezpośrednio związane ze zmianą zatrudnienia, czyli wyjaśniające jak znaleźć lepszą pracę, dla kogo kryzys jest dobrym czasem na szukanie nowego pracodawcy, a także opowiadające o wykorzystaniu czasu pandemii na rozwój i zmianę zawodu.

- Pierwsze podcasty i artykuły z cyklu „Dobra praca” powstały w 2019 roku, za czasów „rynku pracownika”; od ostatniej serii odcinki tworzone są już w warunkach pandemii COVID-19, która ten rynek znacząco zmodyfikowała. W tak dynamicznej sytuacji wszystkim zatrudnionym i zatrudniającym potrzebne są analizy i porady związane z tą dziedziną życia, tym bardziej wartościowe stają się więc nasze treści publikowane w ramach współpracy tokfm.pl i OLX – mówi Jarosław Śliżewski, Dyrektor Obszarów Cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.

Od trzeciej edycji uzupełnieniem „Dobrej pracy” jest cykl „Dobry pracodawca” kierowany do menedżerów i właścicieli firm. Z tej serii podcastów można dowiedzieć się więcej m.in. na temat skutecznego motywowania – także w pracy zdalnej, kontroli pracownika czy nowoczesnych metod zarządzania zespołem.

Autorką i pomysłodawczynią podcastu „Dobra praca” jest Zuzanna Piechowicz, natomiast cykl „Dobry pracodawca” tworzy Marzena Mazur; obie to dziennikarki TOK FM.  

- Od czasu wybuchu pandemii koronawirusa słowo „niepewność” odmieniamy przez wszystkie przypadki. Ten stan ma też ogromny wpływ nie tylko na to gdzie, ale również w jaki sposób pracujemy. Umiejętności interpersonalne, jakość współpracy, kompetencje menedżerskie w pracy zdalnej zyskały na znaczeniu. A ich brak był bardziej odczuwalny. „Dobra praca” to podcast, w którym razem z moimi gośćmi zastanawiamy się, jak sprawić, aby lepiej nam się pracowało, a przez to lepiej żyło. Także w czasach zmian i niepewności – wyjaśnia Zuzanna Piechowicz.

Serie „Dobra praca” i „Dobry pracodawca” publikowane są w serwisie tokfm.pl i dostępne dla wszystkich internautów. Oprócz tego w serwisie znaleźć można także podcasty - programy z anteny Radia TOK FM poruszające podobną tematykę. Treści audio uzupełniane są o artykuły, w których dziennikarze serwisu, wraz z ekspertami OLX, radzą, jak skutecznie szukać pracy.

- Cieszymy się, że przez kolejny sezon możemy współtworzyć z tokfm.pl cykl „Dobra praca”. Jako największy job board w Polsce od lat chętnie dzielimy się naszą wiedzą na temat rynku pracy i obserwacjami najnowszych trendów w rekrutacji. Poprzedni rok dla rynku pracy był bardzo trudny. Wiedząc o tym, nadal konsekwentnie będziemy wspierać pracodawców w pozyskiwaniu nowych pracowników, a kandydatów w znalezieniu najlepszej dla nich oferty - podkreśla Joanna Święcicka, B2B marketing specialist w OLX Praca.

Cykl „Dobra praca” wspiera promocja na tokfm.pl i w mediach społecznościowych stacji. Dodatkowo, seria jest promowana również na wybranych platformach streamingowych.  

Za towarzyszącą cyklowi ofertę partnerską odpowiada Tandem Media, broker kinowo-radiowy Agory. Partnerem cyklu „Dobra praca” od chwili jego powstania jest OLX.  

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764