logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

60 lat stosunków dyplomatycznych Polska-Indie: wyniki konkursu na logo

   09.12.2013, przeczytano 3951 razy

Ortografika studio zaprojektowało zwycięskie logo 60-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Indiami. Logo wykonane przy pomocy prostej formy typograficznej, wykorzystujące kolorystykę i symbolikę flag państwowych, będzie promowało rocznicowe 60-letnie obchody nawiązania stosunków polsko-indyjskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/60-lat-stosunkow-dyplomatycznych-polska-indie%3A-wyniki-konkursu-na-logo,20405,artykul.html

Znak został wyłoniony w drodze dwuetapowego konkursu organizowanego przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP, Ambasadę Republiki Indii w Warszawie wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.

Jury doceniło syntetyczną formę znaku a zarazem jego mocny i pozytywny przekaz.
Znak plusa wzmacnia przekaz i symbolizuje sumę wartości i umiejętności wkładaną przez obydwa kraje. Skróty oznaczenia obydwu krajów oraz przeplatające się kolory akcentują pozytywny charakter relacji handlowych i kulturalnych. – dodaje autor projektu, Marcin Dąbrowski z łódzkiego studia Ortografika.

W konkursie wzięło udział ponad 120 projektantów. Nadesłane projekty oceniało jury w składzie:

  • prof. Lech Majewski – przewodniczący jury, projektant graficzny, członek honorowy STGU, wykładowca ASP w Warszawie
  • Piotr Paszkowski – Dyrektor Gabinetu Politycznego Ministra Spraw Zagranicznych
  • Joanna Stachyra – Kierująca Departamentem Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ
  • Smt. Monika Kapil Mohta – Ambassador, Ambasada Republiki Indii w Warszawie
  • Shri G. R. Meena – pierwszy sekretarz, Ambasada Republiki Indii w Warszawie
  • Sudhir John Horo – projektant graficzny, IdeaWorks Design & Strategy Pvt. Ltd, India
  • dr Dawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes STGU, wykładowca ASP w Katowicach

Zwycięskie logo wkrótce pojawi się na wszystkich materiałach towarzyszących rocznicy, a zwycięscy konkursu otrzymają nagrodę w wysokości 14000 zł.

Do ścisłego finału konkursu zakwalifikowały się także propozycje 2 projektantów:  Ishana Khosli oraz Piotra BDSN Okrasy, z czego Piotr BDSN Okrasa otrzymał konkursowe wyróżnienie za poniższy projekt:


Źródło: STGU

Galeria: 60 lat stosunków dyplomatycznych Polska-Indie: wyniki konkursu na logo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

jak w temacie ...

avatar użytkownika
,

Ciekawe jak czerwono - żółty kolor ma się do polskiej kolorystyki państwowej? IN - mało kojarzy się z Indiami, powszechniejszy jest skrót IND  

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764