logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

60 nowych serwisów w sieci Novinet

  PR 10.08.2012, przeczytano 2050 razy
ilustracjastrzałka
Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group

Novinet, sieć reklamy display należąca do Novem Group, zwiększyła w ciągu I półrocza br. liczbę współpracujących z nią na stałe wydawców o 30 proc. Zasięg sieci według wskaźników  z badania Megapanel PBI/Gemius, wzrósł w tym czasie o ponad 1,5 miliona Real Users.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/60-nowych-serwisow-w-sieci-novinet,16337,artykul.html

Liczba serwisów zrzeszonych w sieci Novinet wzrosła  z 200 w styczniu br. do 257 w czerwcu. Nowymi partnerami sieci Novinet, którzy dołączyli do niej w I półroczu, są m.in. Wykop.pl, Salon24.pl, Zoover.pl, PolskieRadio.pl, Tipy.pl, Biomedical.pl, Ekologia.pl.

Według danych z badania Megapanel  PBI/Gemius za okres styczeń – czerwiec, zasięg sieci Novinet wzrósł w tym czasie z 13,76 mln Real Users (RU) do 15,28 mln RU - a więc o ponad 1,5 mln RU.

Według danych z tego samego badania sieć Novinet  jest liderem wśród sieci reklamowych w kategoriach takich jak: motoryzacja (2,49 mln RU, zasięg 12,72 proc.), informacje i publicystyka (6,05 mln  RU, zasięg 30,92 proc.), oraz sklepy (4,98 mln RU, zasięg 25,44 proc.).

Wśród marek, które reklamowały się w tym okresie w sieci Novinet, znalazły się m.in. Netia, Home.pl, T-Mobile, czy Skandia.

- Sieć reklamy display jest częścią Novem Group, która skupia trzy marki:  Novem Performance, Novinet i Mobilvi. Naszym głównym celem jest oferowanie usług zwiększających efektywności działań naszych klientów w internecie. Dlatego oprócz atrakcyjnej powierzchni reklamowej w Novinet udostępniamy i stale rozwijamy paletę nowych możliwości technologicznych, takich jak audience targeting, retargeting czy retargeting dynamiczny. Wyniki kampanii prowadzonych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi targetujących pozytywnie zaskakują współpracujących z nami reklamodawców i wydawców - mówi Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group.

Sieć Novinet rozpoczęła działalność w listopadzie 2011 r. Do emisji reklam wykorzystuje OpenX Enterprise, jeden z najnowocześniejszych adserwerów na świecie – właśnie w oparciu o tę technologię sieć oferuje usługi audience targetingu oraz retargetingu. Reklamodawca może skierować reklamę do precyzyjnie zdefiniowanego odbiorcy, na podstawie danych zgromadzonych w bazach Novinet. Dla wydawców oznacza to możliwość emisji reklam ściśle targetowanych na użytkowników ich witryny, a tym samym większe zainteresowanie reklamodawców powierzchnią, dostęp do dużych budżetów reklamowych i okazję na zwiększenie przychodów z emisji reklam.

- Warto pamiętać, że dla precyzyjnego kierowania przekazu, a więc zwiększania jego efektywności, równie ważne jak technologia są  wiarygodne dane o użytkownikach. A i w tym obszarze Novinet wyróżnia się na rynku, dzięki partnerstwom z największymi portalami społecznościowymi, porównywarkami czy serwisami e-commerce, które dostarczają danych do budowy segmentów wykorzystywanych w audience targetingu - dodaje Jacek Pasławski.

Źródło: Novem Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764