logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

62 nominacje do nagród IAB Mixx Awards 2023

   14.11.2023, przeczytano 268 razy
ilustracja

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku - o złote, srebrne i brązowe statuetki - w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/62-nominacje-do-nagrod-iab-mixx-awards-2023,402062,artykul.html

Jury konkursu, w skład którego wchodzi grono ponad 70 ekspertów z różnych dziedzin marketingu cyfrowego, oceniało zgłoszenia pod kątem strategii, kreacji, wykonania, wykorzystania mediów, a także efektywności i zwrotu z inwestycji (ROI).  

– Wprowadzona w ubiegłym roku przez IAB Polska zasada maksymalnej dwuletniej kadencji jurorów w kolejnych edycjach konkursu, przy jednoczesnym minimum 33% nowego składu każdego roku, genialnie się sprawdziła w mojej ocenie. Przede wszystkim obradom MIXX Awards absolutnie nie grozi wpadnięcie w rutynę, gdy na straży świeżego spojrzenia stało w tym roku blisko 45% składu nowych, acz niejednokrotnie bardzo doświadczonych jurorów. A jednocześnie ta grupa była z kolei bardzo dobrze wspierana i wprowadzana w specyfikę IAB MIXX Awards poprzez „stałych” jurorów tego konkursu, pomagając nadać ocenie znacznie szerszą perspektywę czasową i istotową. A czy były burze i spory? Ależ oczywiście, że tak! Wysokie napięcie, głębokie, ostre szpile i iskry leciały tu i ówdzie – wszak najlepsze prace w ogniu się wyłaniają i tu też nie mogło być inaczej. Co do samych zgłoszeń, to śmiało mogę stwierdzić, że polski digtial: od kreacji, przez innowacyjność, aż po zaawansowanie technologiczne jest w jak najlepszej kondyncji. To jest po prostu naprawdę dobry miks/MIXX tego wszystkiego. Niejednokrotnie widzieliśmy wśród zgłoszonych prac pewnych kandydatów w wyścigu po najwyższe europejskie trofea, czego z całego serca im życzymy i mocno kibicujemy. Jestem przekonany, że nie pomyliliśmy się ani o trochę w wyborze i ocenie, za co całemu składowi jurorskiemu serdecznie dziękuję. A nominowanym i wszystkim zgłaszającym się do konkursu IAB MIXX Awards życzę dalszego, tak odważnego wytyczania nowych ścieżek polskiego digitalu w 2024 – powiedział Daniel Czok, Dyrektor Marketingu LG Electronics Polska, przewodniczący Jury konkursu IAB MIXX Awards 

IAB MIXX Awards 2023 kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital. W konkursie uwzględniono 16 kategorii, w tym dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Zgłaszający szczególnie aktywnie ubiegali się o wyróżnienia w kategoriach: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz MIXX for Good Purpose. Sposród 224 zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu kampanii jury wyłoniło 45 kampanii, które otrzymały 62 nominacje. Szczegółowe zestawienie nominowanych kampanii znajduje się pod linkiem poniżej. 

Podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie, poza nagrodami dla kampanii, zostaną również przyznane statuetki dla: Reklamodawcy Roku, Agencji Roku oraz Domu Mediowego Roku. Kapituła wyłoni laureatów w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2023 będzie nagroda Best in Show, dla kampanii, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody w tym minimum jedno złoto. 

– Konkurs IAB MIXX Awards jest dla nas okazją do wyróżnienia tych, którzy wprowadzają innowacyjne i skuteczne rozwiązania w marketingu cyfrowym. Nominacje do tegorocznej edycji pokazują, że branża ta jest dynamiczna i niezwykle kreatywna. Serdecznie zapraszam na galę, która z pewnością dostarczy wielu emocji i inspiracji – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do uczestnictwa w gali, która odbędzie się w hotelu Westin, 5 grudnia, start godz. 19:00.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764