logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai

   22.05.2018, przeczytano 1500 razy
ilustracjastrzałka

62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/62.-edycja-standout.-beautyword-2018-dubai,36590,artykul.html

Tradycyjnie już po największych targach w Polsce na Świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.

Nominowani

Do StandOUT. Beautyword 2018 Dubai architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 22 polskie firmy, które mają szansę na zdobycie prestiżowych wyróżnień. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy nominowani przez Kapitułę Plebiscytu.

Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej nominowanych wystawców targów Beautyword 2018 W wyznaczonym czasie (18-30 maja 2018 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie [5] to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 31 maja br.

Zapraszamy do głosowania na ulubionych nominowanych: http://exspace.pl/contests/show/168

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Fakt, że plebiscyt, realizowany przez portal Exspace.pl od roku 2012, odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych pięćdziesięciu trzech edycjach StandOUT. oddano ponad 130 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

www.exspace.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączyła do prestiżowego grona firm docenionych za najlepsze praktyki HR-owe w swoim sektorze. We wtorek, 8 października, po raz pierwszy przyznano w Polsce nagrody LinkedIn Talent Awards.
Pentawards 2019 rozdane - projektanci Hibrands ze srebrnym trofeum
Za koncept Bee-Fee agencja została nagrodzona srebrną statuetką w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards.
2019 Benq Konkurs Photovue
Witamy w naszym nowym konkursie, którego celem jest zaprezentowanie Twojego fotograficznego talentu całemu światu.
26. edycja Golden Drum Festiwal już za tydzień
26 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum ponownie otwiera swoje drzwi. Organizatorzy zapraszają już w następny czwartek, 17 października, do nadmorskiej miejscowości Portorož w Słowenii. „Creativity 4 Change” jest zagadnieniem, wokół którego skupiają się wszystkie wydarzenia dwóch dni festiwalu, zwieńczonych uroczystą galą, podczas której ogłoszeni zostaną...
Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards
„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764