logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai

   22.05.2018, przeczytano 1738 razy
ilustracjastrzałka

62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/62.-edycja-standout.-beautyword-2018-dubai,36590,artykul.html

Tradycyjnie już po największych targach w Polsce na Świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.

Nominowani

Do StandOUT. Beautyword 2018 Dubai architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 22 polskie firmy, które mają szansę na zdobycie prestiżowych wyróżnień. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy nominowani przez Kapitułę Plebiscytu.

Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej nominowanych wystawców targów Beautyword 2018 W wyznaczonym czasie (18-30 maja 2018 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie [5] to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 31 maja br.

Zapraszamy do głosowania na ulubionych nominowanych: http://exspace.pl/contests/show/168

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Fakt, że plebiscyt, realizowany przez portal Exspace.pl od roku 2012, odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych pięćdziesięciu trzech edycjach StandOUT. oddano ponad 130 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

www.exspace.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764