logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

68 nominacji do IAB Mixx Awards 2021

  PR 05.11.2021, przeczytano 660 razy

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/68-nominacji-do-iab-mixx-awards-2021,393670,artykul.html

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

IAB MIXX Conference

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji. Podczas konferencji zapoznamy się m.in. z następującymi kampaniami: „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama (Mindshare); „KRÓL w CANAL+” CANAL+ Polska (Havas Media); „Lody Koral Ekipa” dla PPL Koral (Veneo); „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (VMLY&R); „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali (Publicis Worldwide Polska); „RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED (RESERVED); „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności (Change Serviceplan); „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska (Przestrzeń); „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” dla CCC.EU Sp. z o.o. (Looksoft Advertising); „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec (Feeders Agency).

  • Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021 znajduje się TUTAJ.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Laureatów poznamy 2 grudnia. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.

  • Bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TUTAJ.

Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsor IAB MIXX Awards & Conference: Wirtualna Polska

Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764