Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.
IAB MIXX Conference
Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji. Podczas konferencji zapoznamy się m.in. z następującymi kampaniami: „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama (Mindshare); „KRÓL w CANAL+” CANAL+ Polska (Havas Media); „Lody Koral Ekipa” dla PPL Koral (Veneo); „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (VMLY&R); „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali (Publicis Worldwide Polska); „RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED (RESERVED); „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności (Change Serviceplan); „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska (Przestrzeń); „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” dla CCC.EU Sp. z o.o. (Looksoft Advertising); „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec (Feeders Agency).
- Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021 znajduje się TUTAJ.
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Laureatów poznamy 2 grudnia. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.
- Bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TUTAJ.
Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Źródło: IAB Polska