logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 agencji w kolejnym etapie przetargu na obsługę reklamową Ikea Retail

  PR 23.03.2017, przeczytano 638 razy

Do przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych, IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji. Po odpowiedzi na wstępne zapytanie o informację w drugim etapie postępowania przetargowego znalazła się firma, która obecnie współpracuje z IKEA - Kalicińscy.com. Na liście są również: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov i Scholz&Friends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-agencji-w-kolejnym-etapie-przetargu-na-obsluge-reklamowa-ikea-retail,31911,artykul.html

- Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych. IKEA zdecydowała się w pierwszym kroku na tzw. „tissue sessions” zanim zaprosi trzech finalistów do pełnych prezentacji kreatywnych – powiedział Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail w Polsce.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.

Źródło: IKEA

www.ikea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764