logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7 edycja Imagination Day: Konferencja i kinowe pokazy najlepszych reklam

  PR 19.11.2017, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Imagination Day to całodzienna konferencja, podczas której eksperci, artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim doświadczeniem. Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który pokazywany jest w czterech różnych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-edycja-imagination-day%3A-konferencja-i-kinowe-pokazy-najlepszych-reklam,34529,artykul.html

20 listopada o 19:30 w czterech miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz reklam nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

Już po raz siódmy ID dedykowana jest marketerom chłonnym wiedzy, trendsetterom chcącym wyprzedać konkurencję, klientom pragnącym dawki inspiracji i wszystkim tym, którzy zawodowo bądź zupełnie prywatnie interesują się marketingiem, sztuką lub pragną poszerzać swoje horyzonty.

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy. Wykłady prowadzone są w języku angielskim i nie są tłumaczone. Bilety na konferencję są obecnie wyprzedane, można natomiast wykupić dostęp do live streamingu (transmisja na żywo, koszt 399 zł netto).

Wydarzenie organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Źródło: SKM SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764