Imagination Day to całodzienna konferencja, podczas której eksperci, artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim doświadczeniem. Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który pokazywany jest w czterech różnych miastach Polski.
20 listopada o 19:30 w czterech miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz reklam nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina.
Już po raz siódmy ID dedykowana jest marketerom chłonnym wiedzy, trendsetterom chcącym wyprzedać konkurencję, klientom pragnącym dawki inspiracji i wszystkim tym, którzy zawodowo bądź zupełnie prywatnie interesują się marketingiem, sztuką lub pragną poszerzać swoje horyzonty.
Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy. Wykłady prowadzone są w języku angielskim i nie są tłumaczone. Bilety na konferencję są obecnie wyprzedane, można natomiast wykupić dostęp do live streamingu (transmisja na żywo, koszt 399 zł netto).
Wydarzenie organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
- Więcej informacji: http://imaginationday.pl
Źródło: SKM SAR